Annons:
Etikettfoder-och-kosthållning
Läst 738 ggr
burmamys
2015-05-22 12:56

Hjärtligt gott! =)

"Alltså, det här var väldigt speciellt…"

"Jaa, har aldrig sett en så stor…!"

"Gott var det också."

"Jättegott!"

"Lite busigt också att äta mitt på golvet…"

"Haha matte la ju dit en plastsak men jag åt bredvid den hela tiden!"

"Bra ändå att hon hjälpte oss att dela på allt det goda, kändes bra att turas om och jag hade nog glömt att turas om så ofta annars och då kanske du hade blivit lite ledsen och frustrerad och så hade vi kanske fått ont i magen om vi ätit upp hela den där för den var ju faktiskt jättestor."

"Ja jag känner samma sak om det. Men nu gick det jättebra!"

"Tror du vi får göra det här igen någon gång?"

"Vet inte, men hoppas det!"

Annons:
burmamys
2015-05-22 13:00
#1

"Jag är en stor och farlig panter!"

"Roaar Grrr Mrrroaw!"

burmamys
2015-05-22 13:12
#2

Efter en stadig måltid på kohjärta sov de sött tillsammans!

De var faktiskt fantastiskt duktiga på att vänta på sin tur. Först la jag bara fram kohjärtat, båda var superexalterade men ingen vågade gå fram, de såg på varandra och på mig, så till slut höll jag fram den till Saga och då slickade hon på den, samma med Simon när jag räckte fram den till honom. Nästa gång tog Saga en tugga och när Simon fick den tog han också en tugga. Ju längre vi höll på, ju större blev tuggorna, de började slita i köttet och och morra med vild blick, kan verkligen säga att pantern i dem kom fram mer för varje tugga! Men de väntade hela tiden tålmodigt på sin tur när den andra fick äta. Efteråt tvättade de sig själva och varandra och somnade såhär… Visst ser det ut som att de två bildar ett hjärta?❤️

Sarah-S
2015-05-22 13:49
#3

Det är så himla fint att se vilken stimulans det är att ge rå mat till katterna

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

burmamys
2015-05-22 14:06
#4

Tack! Barfar dem på heltid och kommer fortsätta med det, men ett kohjärta är ju lite större än deras normala portioner så då kunde jag inte låta bli att dela med mig av detta! =) Kanske till och med att någon som läser blir inspirerad att testa?

Sarah-S
2015-05-22 14:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Att kämpa för maten mår alla bra av

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

burmamys
2015-05-22 15:06
#6

Härliga bilder! =D

Annons:
Upp till toppen
Annons: