Utanför ämnet

Nanis dagbok

2016-07-26 11:53 #0 av: Dimocarpus

En av de första upptäckterna i sitt nya hem: 1. akvarium. Här inne lockar de små färgglada rörande sak Nani där han försöker krafsa på glaset i hoppom att få leka med dem.

Anmäl
2016-07-26 11:56 #1 av: Dimocarpus

2. jag har upptäckt att han älskar solen. I det här exotiska vädret vi har nu, särskilt i vårt hem utan AC så älskar han bara att sovs i värmen.

Anmäl
2016-07-26 11:57 #2 av: Dimocarpus

3. "Tandborstning", han älskar att gnaga i revbenspjäll utan kött runt. Äter dock inte upp benet men så skönt att gnaga när det kliar i tandköttet.

Anmäl
2016-07-26 12:01 #3 av: Dimocarpus

4. Han är van med massage (säkert mitt "fel", nu vill ha flera gånger om dagen) han lägger sig på rygg och huvudet bakåt vilket han vill bli klappad. Tar jag bort handen när han inte är klar så lyfter han huvudet och lägger sig i samma pose igen 😂 Det är han som bestämmer när jag får sluta.

Anmäl
2016-07-26 12:02 #4 av: Dimocarpus

Anmäl
2016-07-26 12:07 #5 av: Dimocarpus

Varför är bilden upp och ner, Sarah?  

Anmäl
2016-07-26 12:18 #6 av: burmamys

Haha underbara bilder!Skrattar Särskilt Nanis massagepose känns väl igen här. Skämtar

Nu när det är så varmt håller sig mina missar i skuggan dock, det gäller srskilt Simon som har den tjockaste (tätaste) pälsen.Cool

Även jag har akvarium och det fungerar utmärkt som katt-TV. Varning bara för att de kan bli så nyfikna att de gärna hoppar i när jag byter vatten... GapskrattarSamtliga har hoppat i det stora akvariet (125 liter) och kastat sig ur med förskräckt min, frenetiskt tvättat sin akvariedoftande våta päls och sedan har de inte vågat göra om det.Ledsen

Vet tyvärr inte hur man vänder bilden rätt i tråden, men när jag klickar på den så hamnar den i en egen flik och då är den rättvänd.Tummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.