Annons:
Etikettkattprat-och-historier
Läst 525 ggr
burmamys
2016-08-14 11:18

Hypnotisk Saga

Sedan årsskiftet har Saga blivit mer intresserad av att mysa och gosa även när vi inte ska sova (på dagen och kvällen), och hon kommer numera ganska ofta, nästan varje dag, och lägger sig tätt intill eller på mitt bröst och spinner. Senaste tiden har hon börjat med en ny vana, hon lägger sig på mitt bröst och ser mig djupt i ögonen och spinner.😍

Ibland ger hon mig en långsam blinkning men typ 99% av tiden är ögonen öppna och fixerade i mina. Är detta någon slags hypnos?🤪 Jag har inget annat val än att ligga alldeles stilla för jag blir helt avslappnad och mjuk i kroppen. Det är väldigt behagligt, och när hon släpper min blick vilar vi tillsammans kanske tio minuter och sedan är jag så skönt pigg och utvilad!😃 Har inte varit med om detta tidigare men nu har hon gjort så vid tre tillfällen denna vecka. Något ni känner igen?🤔

Annons:
Johan-Metsäkansan
2016-08-14 11:57
#1

Vår kastrathane B brukade göra så, inte riktigt lika intensivt som att stirra in i ögonen, men bröstet skulle han upp på.

burmamys
2016-08-14 12:12
#2

#1 Eran kille B måste ha varit en väldigt mysig kille! ❤ Även Simon lägger sig på mitt bröst och myser, men han tar inte ögonkontakt då utan lägger sig istället så högt upp att hans kind vilar mot min. Han brukar sucka vällustigt och ibland spinner han.😍 Väldigt gosigt och jag blir ganska varm och "nedtyngd" av att ha hela Simon ovanpå mig. Sindra lägger sig varje natt på högra sidan av mitt bröst, ibland vilar hon och somnar med mig, ibland tar hon ögonkontakt en liten stund först eller tvättar sig (och spretar med tassarna i mitt ansikte).😀😍 Men det är bara Saga som fixerar sina ögon i mina, oavbrutet i 10-15 minuter… Kan lova att det känns lite speciellt!😉

Upp till toppen
Annons: