Annons:
Etikettkattungar-sökes-väntas-eller-säljes
Läst 1150 ggr
ilga
8/30/16, 1:21 AM

Tintomara's tredje B-kull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Tintomara's tredje B-kull född 31 juli

Fyra choklad (3 hanar och 1 HONA) + 1 brun hona.

Jag har alltid varit svag för choklad, även om brunt alltid varit favoritfärgen. Sen är lila inte så dumt heller. Den här gången blev jag bönhörd med 4 choklad och i näst sista kullen, min andra Ö-kull, var det 3 choklad hanar och 1 brun hona. Men ngn choklad hona har det inte blivit på väldigt länge. Det tycks vara standard att honorna ska vara bruna.

Alla har vi våra favorit färger. Blått var väldigt länge en stor favoritfärg då jag började min uppfödning.

Naturligtvis är det viktigast att alla barn mår bra och utvecklas som de ska. Sen får både färg och skönhet komma i sista hand.

Annons:
burmamys
8/30/16, 12:09 PM
#1

Så fina de är, mamma katt och alla småttingarna!😍 Håller absolut med om att hälsan är prio ett!👍

ilga
8/31/16, 8:42 PM
#2

Tack för de vänliga orden burmamys 😛

ilga
9/2/16, 2:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Choklad hane 4 och 1/2 veckor gammal.

ilga
9/2/16, 2:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Brun hona 4 och1/2 veckor gammal.

ilga
9/2/16, 2:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Choklad hona 4 och 1/2 veckor gammal.

Dimocarpus
9/2/16, 8:19 AM
#6

Ilga, vilka sötnosar du har. Det är jätte svårt att ha bara en burma när det kommer upp så himla mysiga nya. Inte för att Nani är ensamkatt men ändå, jag skulle vilja ha fler men vill vänta lite tills de blir lite äldre så att de kan "uppfostra" en ny liten. Himla söta är dem och många choklad killar! Tur för dina köpare. När jag skulle köpa så fanns det mest lila och till slut hittade jag en i Skåne och Nani är urcharmig.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
ilga
9/2/16, 10:42 AM
#7

Tack Dimocarpus för de vänliga orden!

Det går i regel lättare att föra in en ny katt om den man har och är ung. De är mer på samma nivå och kan leka och busa tillsammans. En ngt äldre katt kan naturligtvis försöka uppfostra en yngre, men burmaungar är väldigt olydiga.

burmamys
9/2/16, 11:04 AM
#8

Haha ja det kan jag skriva under på, att burmaungar är olydiga…!😂😉Men också härligt oskyldiga och gosiga så det går ju inte att vara arg heller… 😍

ilga
9/2/16, 12:19 PM
#9

Dimocarpus, glömde säga att jag skrev inte att det är lättare att föra in en yngre burma till en ung för att du skulle känna dig manad att köpa av mig nu.😛

Dimocarpus
9/2/16, 9:59 PM
#10

Åh Ilga, sluta fresta mig! Du har så fina burmor. Jag har redan en frisk, sportig liten choklad kille men har nog inga problem att köpa en till om inte båda Linou och Nani äter huset ur mig. Just nu är plånboken tight och jag vill ha lite tid med de innan en tredje kommer in. En hälsosam pigg liten lila eller blå tjej/kille eller en vacker lilasköldpadd tjej passar in här. Lycko dina köpare Ilga! Du har superfina burmor.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

ilga
9/3/16, 12:04 AM
#11

Då har du gott om burmor så att det räcker för ett tag 😍

Dimocarpus
9/3/16, 10:55 AM
#12

Jag har bara en burma och Linou är av en annan ras men hon är gosig och aktiv hon är. Men visst blir man sugen när man ser era söta och dessutom vet jag att ni har varit uppfödare länge och tar väl hand om burmorna väl så finns liksom inget tvivel att inte köpa utom att plånboken behöver vila lite 😁

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Upp till toppen
Annons: