Annons:
Etikettkattprat-och-historier
Läst 496 ggr
Dimocarpus
12/23/16, 9:01 AM

Superkelig burma

Hej! Nu i juletid passar jag på att ställa en gosig fråga om burmor. Ni som har många och haft många burmor. Har alla varit minst lika keliga oavsett kön och oberoende av innan kastrering eller efter kastrering. Jag har en världens gosigaste kelgris till fertil ungkille. Det sägs att de är gosigare efter kastrering men min lilla kille är ju extremt gosig nu, hur blir det efter kastreringen? 😂 Bara älskar min första burma och tänkte höra om alla är mer eller mindre extremt keliga? God jul och gott nytt 2017! Må alla få ett hälsosamt, friskt och glädjefyllt år! 😊

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
burmamys
12/23/16, 12:18 PM
#1

Haha vilket underbart "problem" du har!😉 Jag känner ungefär likadant, och det tog lång tid innan jag insåg att det finns många superkeliga burmor där ute - för min Simon är ju så extremt gosig och hjälpsam att han ju måste vara helt unik!❤️

Hoppas du får många svar, spontant så tänker jag att det säkert finns en del individuell variation, men att det ändå är en rastypisk egenskap att burmor är fantastiskt keliga och gosiga - och att de blir ännu gosigare efter kastrering.

Bjuder på en bild som jag tog precis nu på Simon, när han ligger i mitt knä och längtar efter mera gos (datorn är ju i vägen). 😍

Visst har du en gosig bild på din Nani också?🙂

Upp till toppen
Annons: