Annons:
Etikettifokus-information
Läst 2339 ggr
scotixus
2011-07-09 22:55

Hej på er alla!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla!!

Hoppas att ni har det riktigt skönt i sommarvärmen! Själv har vi det toppen, varmt och skönt katterna njuter till fullo =)

Jag har lite ont om tid nu när det är hur mycket sommarbestyr som helst ska göras, men men….tur att ni skickar in ett och annat inlägg, alltid lika roligt att läsa och se era vackra burmor!!

Har ni några förslag på saker som vi borde göra för att förbättra sidan? Några bra ideer, undersökningar osv. Allt skoj som sker är ju toppen!!

Jag skulle bli väldigt glad om några av er skulle vilja presentera en eller kanske fler av era katter som månadens katt!! Med bilder och skoj! Är ni sugna på det så skriv här nedanför eller skicka mig ett meddelande vet jag ;-) Och det enda kravet för att vara månadens katt är just att det är en burma :) Sedan är det ju superskoj om ägaren vill skriva några rader och ge oss en hel del bilder från vardagen!

Jag ska försöka sätta igång röstningen till "burma med barn" nu, har som sagt fullt upp för tillfället….tyvärr. Till fortsättningen, förslag på "fototävlings rubriker"

Och är någon av er sugna på att hjälpa mig med ett eller annat på sidan, eller publicera någon artikel eller så…hör av er :)

Ha en toppen sommar!!

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

Annons:
Upp till toppen
Annons: