Annons:
Etikettmånadens-burma
Läst 1944 ggr
Coffeas
5/26/13, 12:10 AM

Angående månadens burma

Hej alla medlemmar! Då vi ännu inte fått in något intresse för juni-månads Burma får maj-månads Burma ligga kvar tillsvidare. För att få presentera sin Burma vill vi ha in en berättelse om katten, fullständigt namn samt minst 5 bilder. Det går bra att maila någon av oss Medarbetare detta! Med vänlig hälsning, Johanna info@coffeas.se

Annons:
Sealle
4/26/15, 7:18 PM
#1

Kan vi inte dra igång månadens Burma igen? Vore kul om sajten vore lite mer aktiv 🙂 På många andra sidor har de ju att man endast skickar in en bild, kanske är det lättare än om man ska ge en katts story (eftersom folk då kan skicka in bilder på samma katt flera månader)? Bara en idé.

burmamys
4/26/15, 9:24 PM
#2

Tycker också det vore toppen om fler var aktiva här på forumet! =D Enbart bild på månadens burma kanske blir lite fattigt men jag tror också en förenkling skulle kunna underlätta. Kanske bild plus några standardfrågor som besvaras, typ ålder, kön, favoritmat och favoritsysselsättning?

grandma
4/29/15, 11:28 AM
#3

Hur långt ett inlägg om katten ska vara bestämmer man ju själv men bara en bild blir ju lite trist.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Sealle
4/29/15, 2:51 PM
#4

Beror väl på hur man ser det. Personligen föredrar jag idéen med månadens bild där varje månad är det ett nytt tema (eg jul, vårkänslor, midsommar) så kan man skicka in en bild på samma katt(er) varje månad om man vill. Har man en månadens burma så kan man ju bara skicka in en bild en gång och då tar väl burmorna slut efter ett tag.

Jag tänkte bara eftersom att senaste månadens burma är 2 (?) år gammal, så då kanske det inte skadar att förnya konceptet? Men det är bara en idé (:

burmamys
4/29/15, 4:15 PM
#5

Jaa olika teman varje månad, då handlar det mest om en bild som passar temat! Det blir en lite annan sak än om det handlar om att presentera en specifik individ. Blir lätt att göra det till ett roligt tävlingsmoment! =) Men då borde det väl heta "månadens tema" snarare än "månadens burma"?

Sealle
4/29/15, 4:23 PM
#6

Ja, månadens tema eller månadens bild eller något åt det hållet 🙂

Om nog folk deltar och skickar in bilder så kan man ha en omröstning varje månad om vilken som ska få bli månadens …., om det inte är så många som skickar in så kan ansvarig välja ut den (enligt hen) finaste/roligaste/mest passande bilden?

Annons:
Coffeas
5/2/15, 4:32 PM
#7

Jag håller med Grandma och väntar med spänning på nya mail som jag gjort dom senaste åren.. Hehe Tycker det vore jätteroligt om fler vill presentera deras katter! Så varmt välkomna att mailbomba mig!

grandma
5/2/15, 6:59 PM
#8

Månadens burma kan man ju vara flera gånger. 😉

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

burmamys
5/7/15, 9:25 PM
#9

Å ena sidan kan jag gärna maila bild med lite text för att bidra till att starta upp månadens burma, å andra sidan skulle det kännas fint om någon annan börjar. Jag har ju skrivit så brutalt mycket redan om Simon och Saga i detta forum… Så jag hoppas någon annan mailar Johanna nu! =)

grandma
5/7/15, 10:12 PM
#10

Jag tycker du ska anmäla till Johanna. 😃

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Sealle
5/7/15, 10:16 PM
#11

#8 Med samma text varje gång då eller? 🤔 Jaja ..

Sarah-S
5/8/15, 7:02 AM
#12

#11 om man har ett tema för månadens Burma så kan det ju bli samma katt flera gånger Vi har haft både tema och presentation tidigare

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

ilgaliljenberg
5/9/15, 12:45 AM
#13

Kanske, kanske jag kan bidraga. Har aldrig skrivit i Månadens burma, men jag lovar inget….😃

Annons:
yrsahed
5/9/15, 10:32 AM
#14

Jag gjorde nog fel när jag skickade in Gunnar till månadens Burma Det var inte meningen

S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se

grandma
5/9/15, 11:44 AM
#15

Sealle, varför skriva samma text varje gång? Låter ju onödigt. 🤔 😉

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

burmamys
5/9/15, 12:09 PM
#16

Ju fler som bidrar, ju bättre! Ni vet ju att jag kommer att skriva jättemycket text…🤐

Sealle
5/9/15, 12:29 PM
#17

#15 Om man ska presentera katten menar jag? 🤔 Haha jaja, det blir säkert bra.

Upp till toppen
Annons: