Annons:
Etikettomplacering
Läst 2155 ggr
burmamys
3/23/15, 5:25 PM

Dari söker sitt föralltidhem =)

Dari är 4 år och farfar till min Simon och, om jag förstått allt rätt, väldigt lik Simon både till utseendet och till sättet. Dari har bott hos en familj, men blev sedan tvungen att flytta hem igen. Nu söker han efter sitt föralltidhem, och jag tänkte försöka hjälpa honom med denna omplaceringsannons! 

Kanske någon av er som läser om Simon och Saga söker efter en ny familjemedlem och tycker att  Simon verkar vara en trevlig katt, kan bli intresserade av farfar Dari?

Enligt sin matte Swea är Dari en kastrerad herre som är väldigt snäll, lekfull och nyfiken, klättrar ofta och gärna i sitt klösträd, och älskar att mysa och gosa och hälsar sina människor välkommen i dörren. En annan favoritsysselsättning är att sitta i fönstret eller på den nätade balkongen och titta på allt som finns därute. 

Dari går bra med barn, en kattunge kan bli fint sällskap och det skulle sannolikt gå bra även med en yngre katt, däremot kan det bli svårt med hund eller äldre katt. 

Annons finns på blocket:

http://www.blocket.se/stockholm/Burmakatt_59216400.htm?ca=9&w=3

Annars går det bra att pm:a mig så förmedlar jag kontakten!

Här håller vi tummar och tassar för att Dari hittar ett kärleksfullt och bra föralltidhem! 😍

Annons:
burmamys
4/16/15, 10:11 AM
#1

Puttar upp denna, eftersom Dari fortfarande söker sitt föralltid-hem. Hoppas den rätta ägaren dyker upp snart!

Upp till toppen
Annons: