Annons:
Etikettkattprat-och-historier
Läst 771 ggr
Björksätter
7/1/16, 8:47 PM

Samurai

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har det hänt lite nytt :). Idag har S*Mad Abouts The Last Samurai flyttat in hos oss. Han är en trygg kille som direkt utforskade sitt nya hem, eller de två rum han får vara i först, och sen började leka. Riktigt gosig är han oxå så han är svår att få bilder på för antingen rör han sig eller kommer nära och gosar :). Hubbe och Nell gnäller utanför och tycker vi är tråkiga som stängt in oss med något mystiskt. Ska bli väldigt spännande att se vad de kommer tycka om varandra när vi släpper ihop dem. Med tanke på Sams energi blir det nog ganska snart. I natt får han dock bo med en av oss och den andra med Hubbe och Nell.

Annons:
Sarah-S
7/1/16, 8:48 PM
#1

Lycka till ❤️

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Björksätter
7/1/16, 8:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Sarah-S
7/1/16, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En stillbild på killen en av de sista dagarna här hemma innan flytt

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Björksätter
7/1/16, 8:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
burmamys
7/1/16, 9:01 PM
#5

Vilken goding! ❤ Varmt lycka till, nu får ni verkligen livat hemma med två busfrön och så Hubbe. Ska bli jättekul att följa! 😃

Björksätter
7/1/16, 10:29 PM
#6

Tack :). Ja, Nell och han hoppas jag kommer ha jätteskoj ihop. Det sprutar energi ur öronen på Nell så förhoppningsvis tycker hon det är jättekul att få en kompis med lika mycket energi. Hubbe blir glad för avlastningen hoppas vi.

Annons:
grandma
7/1/16, 10:35 PM
#7

Stort Grattis till en fin kille. Jättekul tycker jag och hoppas de får mycket skoj tillsammans. ❤️

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

burmamys
7/1/16, 11:24 PM
#8

Ja, jag tror det blir jättebra! ❤👍

Björksätter
7/14/16, 3:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Nu är Sam med i gänget här hemma. Det gick bra att släppa ihop dem men vi fick vänta några dagar så Hubbe blev snäll mot Nell. Hubbe tycker fortfarande att de är lite jobbiga men han får vara mer ifred nu så egentligen är det nog helt ok. Sam och Nell leker för fullt, de har rejäla race genom huset några gånger om dagen. Det gäller att inte stå i vägen med risk för att bli omkullsprungen. Nell tycker det är jättekul med en lekkompis som vill leka massor. När de blir trötta sover de ihop någonstans. Sam är ett riktigt gostroll som gärna håller oss människor sällskap med.

Sarah-S
7/14/16, 4:02 PM
#10

😍 Så roligt att höra att det blev som vi hoppades för alla inblandade 😊

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

burmamys
7/14/16, 4:11 PM
#11

Underbart! 😃👍 Skönt att se att även Hubbe och Sam är vänner och kan sova tillsammans. Det här blev ju riktigt bra! 😊

grandma
7/14/16, 6:30 PM
#12

Åh vad roligt med småbarn i huset, va?  Jag är glad för er skull och för Hubbes som  får lite lugn och ro nu. ❤️

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

kara_murray
7/23/16, 2:27 PM
#13

Grattis till nytillskottet!! En riktig sötnos !!!❤ Kul för söta Nell med en jämnårig lekkamrat att bysa runt med!

Annons:
Dimocarpus
7/23/16, 6:56 PM
#14

Oj, jag har helt missat din nya Samurai. Vad skönt att Nell får en partner nu när Hubbe måste lämna er. Vad fin han är! Grattis till dig och Sarah, vilka burmor du föder upp. 

Hur är han som individ, Björksätter?

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Björksätter
7/23/16, 11:40 PM
#15

Tack #14. Sam som vi kallar honom är supersocial, jättekelig, energisk och busig. En mycket trevlig kisse som vi är väldigt förtjusta i. Sam tycker om alla som kommer hit och vill gärna umgås med alla. Sam och Nell gillar varandra mycket och har kul ihop så det blev en väldigt lyckad matchning med dem. Vi skaffade Sam så vi skulle kunna ta bort Hubbe när det blev dags utan att behöva tänka på att Nell blev ensam.

Dimocarpus
7/24/16, 3:06 AM
#16

Vad härligt med en social Sam och att ni fått en top match där! Nu har du många års av bus framför dig med sötnosarna, ett härligt burmaliv :)

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
7/24/16, 11:05 AM
#17

Jag är verkligen superglad att det ordnade sig så bra för er!❤️

Ser fram emot att följa Sam och Nell i deras mysiga tillvaro på hästgården!🙂

Upp till toppen
Annons: