Annons:
Etikettkattprat-och-historier
Läst 911 ggr
burmamys
2016-07-23 17:08

Simon och hans tjejer

Simon har det ganska bra med två underbara flickvänner!😍😎

"Först är det Saga. Hon och jag litar fullständigt på varandra och känner varandra så väl att vi ofta ser ut att tänka samma sak och vara som en individ…"

"…vi tittar ofta åt samma håll och ja, vi verkar nästan ha telepatisk kontakt!"

"Tänk vad bra att ha en sådan fin livskamrat att vara med!"

"Sedan kom Sindra, och hon tycker jättemycket om mig och tvättar mina öron!"

"Tvättar och putsar överallt (när vi inte busar hejdlöst och rusar omkring)…"

"…även mustachen måste visst vara fin!"

"Faktiskt riktigt smickrande att få ha en sån läcker liten tjej vid min sida!"

"Saga och Sindra är också goda vänner, de leker varje dag och slappar gärna tillsammans i värmen!"

Kram till er alla från Simon!❤️

Annons:
Dimocarpus
2016-07-23 18:48
#1

😍 Som vanligt casanovan med snygga brudar.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
2016-07-23 19:10
#2

Simon hälsar och tackar!❤️

Idag har jag dragit ner på metacam till halv dos (han har nu ätit det i 12 veckor) och än så länge är casanovan till synes helt oberörd. Ska fortsätta med halv dos imorgon också, och sedan testa att inte ge något alls. Håller tummarna för att daglig massage och kosttillskott med grönläppad mussla är tillräckligt för att han ska vara smärtfri, och att det ska hålla sig så under låååång tid framöver!

Här är bakgrunden, för den som missat det:

http://burma.ifokus.se/discussions/570bb76d8e0e747b7200245b-simon-har-ont-i-en-tass

Håll tummarna för oss nu!🙂

Björksätter
2016-07-23 23:49
#3

Han ser ut att stortrivas Simon :). Håller tummarna för att han kan vara utan smärtlindring!

Dimocarpus
2016-07-24 03:00
#4

Håller tummarna att han slipper och allt jobb som du lagt ner lönar sig. Han ser så stolt och härlig ut på bilden, verkar inte lida så… Hoppas glädjen håller sig och smärtan känns mindre och mindre och tillslut försvinner.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
2016-07-24 11:23
#5

#3 och #4 Tack så hemskt mycket för ert stöd!❤️ Han mår verkligen jättebra och jag vill så gärna att han ska få fortsätta att må såhär bra även utan metacam.

Dimocarpus
2016-07-25 22:08
#6

Vad skönt att höra. Skönt att se att det finns hjälp om det skulle drabba ens katt. Vilket jag inte hoppas och tror ej det. Han verkar må finfint Nani, bra hull antar jag (försöker att hålla mig till hans dagliga dos av mat med lite mer godis från Orijen och egengjorda av små nötbitar i klickerträning dagligen).

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
kara_murray
2016-08-20 20:46
#7

Sötisar!!!!❤ Det är skönt med katter som kommer så bra överens med varandra

burmamys
2016-08-21 12:29
#8

Ja visst är det!🙂 Jag är också väldigt glad att Simon numera klarar sig fint utan metacam. Han busar och leker som vanligt och visar inga tecken på smärta. Peppar, peppar…!🥵

kara_murray
2016-08-21 20:29
#9

Det är skönt att Stiliga Simon mår bra och orkar springa runt och busa med sina vackra tjejer!!!❤

burmamys
2016-08-22 19:22
#10

Ja verkligen!👍

Upp till toppen
Annons: