Annons:
Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 672 ggr
grandma
2016-08-12 21:21

Järva kattklubbs utställning

I helgen är det utställning på Solvalla  i Stockholm i samband med Djurens Helg där både stora och små kan träffa alla möjliga djur. Hur som helst så är det hela 5 st burmor som ställs ut och fyra av dem kommer hitresande från annan ort. Vart har alla uppfödare och burmaägare i Stockholm tagit vägen undrar jag? I alla fall så är det mycket ståhej utanför vår utställningslokal med både tvåbenta och fyrbenta artister. Kom dit vet ja. 😃

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Annons:
Coffeas
2016-08-14 08:59
#1

Jag var iallafall där på besök igår men tycker inte längre att det är roligt på utställningar och min kropp orkar inte med det.. Just den här utställningslokalen är dessutom inte optimal tycker ja.. Men det va mkt trevligt att träffa er igår!

burmamys
2016-08-14 11:06
#2

Jag hade gärna hälsat på, men det får bli lite längre fram när jag blivit starkare!😉

grandma
2016-08-15 11:44
#3

#1 Det var mycket trevligt att träffa dig med. Det var ett tag sen. Det är tur att Sarah ställer i Stockholm bland så  man får träffa dig lite. Ja det är tungt med utställning och jag har själv ont i hela kroppen flera dagar efter men … det är ju mitt val att ha ont eller sluta ställa och än så länge så fortsätter jag. 🤪

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Upp till toppen
Annons: