Annons:
Etikettgalleri
Läst 946 ggr
Dimocarpus
8/21/16, 2:53 PM

Mina kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu har äntligen Linou (kastrerad thai katthona så att vi inte råkar få tonkineser i framtiden). Det har gått väldigt smidigt och förvånansvärt bra att introducera Linou för Nani. Nani har troligtvis längtat efter en kompis att leka med medan Linou i början fräste lite för Nanis framfusighet. Igår så kunde de sova nära varandra utan att det känns spänd. En vecka har gått och det känns redan som de känt varandra i en evighet. Linou väger bara 500gram mindre än Nani plus att hon är två veckor äldre. Alltså Linou 5 månader och Nani 18 veckor. Jag är i en stadig lyckorus, de är hur mysiga som helst. Fler bilder kommer i framtiden! Nu måste jag gå tillbaka till studier och jobb heltid i veckan. Just därför kan jag inte vara lika aktiv som tidigare men jag ska titta till då och då. Kommer säkert frågor om katter och framförallt burmor.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
burmamys
8/21/16, 5:36 PM
#1

Underbart att båda äntligen är här så du kan njuta av dina kattungar!❤️😃 Kan tänka mig att det är full fart och väldigt mycket bus och mys nu hemma, Nani är säkert väldigt glad över att ha fått en nästan jämngammal kompis! 

Roligt att allt verkar gå fint. Ser fram emot många fina bilder och inlägg när du har tid, den här sidan blir mer levande när det är många personer som skriver här. 

Grattis till dina härliga kattungar!🙂

kara_murray
8/21/16, 8:34 PM
#2

Grattis till dina söta kattungar!!❤ Ska bli kul att se dem

kara_murray
8/21/16, 8:34 PM
#3

Att se dem växa och bli stora!!❤

grandma
8/22/16, 9:24 AM
#4

Grattis!  Jättekul att båda har landat hemma hos dig nu. Njut så mycket du kan av de små pälsklingarna mellan studier och jobb.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

ilga
8/22/16, 10:32 AM
#5

Så roligt att allt är bra nu och att de trivs med varandra!

Lycka till i framtiden!

Dimocarpus
8/22/16, 5:18 PM
#6

Tack snälla ni! När jag ändå är här så kan jag slänga upp en bild på gosbollarna. Måste säga att det är fasiken svårt att fotografera dem, aldrig stilla! 😂 Älskar de här små, undrade varför jag väntade så länge?

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
burmamys
8/22/16, 7:38 PM
#7

Ja varför väntade du så länge?😉😃

Dimocarpus
8/23/16, 7:14 AM
#8
Dimocarpus
8/23/16, 7:20 AM
#9

Ser ni bilden jag bifogade? :)

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
8/23/16, 12:47 PM
#10

Menar du bilden i inlägg #0 där man ser katterna uppifrån? Någon mer bild kan jag inte se i tråden…?

Upp till toppen
Annons: