Annons:
Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 886 ggr
grandma
2017-01-13 22:17

Cupcake på Fräsets utställning

Mad About Amazing Creamy Cupcake blev i helgen  som gått Supreme Premier och dessutom Best in Show  båda dagarna  varav hon på söndagen fick alla domarröster. Nu kommer hon att bara ställas ut i Stockholm med omnejd. Inga  hotell mer för henne. ❤️

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Annons:
burmamys
2017-01-14 13:05
#1

Wow, fick hon alla dommarrösterna?😃 

Stort grattis till fina Cupcake!🏆❤️😃👍

Ja, det blir väl skönt ändå att bara g på utställning i närheten, inte så långa resor med allt vad det innebär. Jättefin bild på nöjd CC!😍 Man skulle nästan kunna tro att hon förstår att hon vunnit och blivit Supreme Premier!😉

grandma
2017-01-14 14:17
#2

Cupcake tackar så mycket för gratulationerna och det gör jag med. ❤️

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Björksätter
2017-01-14 20:44
#3

Stort grattis till dig och fina Cupcake!

grandma
2017-01-14 21:29
#4

Tack Björksätter! Jag är en väldigt glad och stolt matte.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Dimocarpus
2017-01-19 17:45
#5

Åh, vad jag har missat. Grattis Cupcake!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

grandma
2017-01-19 18:19
#6

Tack  Dimocarpus, säger Cupcake . 😃

Hur går det med dina sötnosar?

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Annons:
Dimocarpus
2017-01-19 20:21
#7

Det går superbra, de är så stora nu. Över 10 mån båda två och jag älskar dem. Min burma kille är otroligt kelig, trodde sådan existerade bara på kastrerade katter men han är redan nu väldigt kelig, hur blir det sen när han är kastrerad 😃

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

grandma
2017-01-20 10:15
#8

Vad roligt, ja burman är en helt underbar katt. Beroendeframkallande

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Dimocarpus
2017-01-21 12:33
#9

Mycket, kan inte leva utan minst en burma i resten av mitt liv, garanterat! Väldigt lättlärd kille och lyhörd. Han är väldigt speciell, verkar som han kan känna vad en känner.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Dimocarpus
2017-01-21 17:26
#10

Jag har många bilder på dem i min mobil men jag märker ju att det blir problem att ladda ner bilderna via mobilen så därav lathet och utan någon bild. Sen har ju mitt liv förändras med extra uppdrag med jobbet och katterna. Är inte lika aktiv här som tidigare men jag kommer då och då när jag kan och tycker det är kul att få följa er som är aktiva och kommentera såklart när jag läst.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

kara_murray
2017-01-25 14:37
#11

Vilken fin bild på Cupcake!!! Gillar hon inte att bo på hotell??? Grattis till utställningen!!!

grandma
2017-01-27 17:17
#12

#11 Tack så mycket.  Nä, hon gillar inte alls att bo på hotell så det blir inte mycket sova med resultat att jag känner mig bakis en hel vecka. 🥳 🤦‍♂️😴

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Upp till toppen
Annons: