Annons:
Etikettpyssel-och-annat-smått-å-gott
Läst 696 ggr
burmamys
7/15/17, 10:36 AM

Det nya nätet på balkongen

Igår fick jag hjälp att sätta upp det nya, ståltrådsförstärkta nätet på balkongen. Nylonnätet har ju Sindra lärt sig att bita sönder, så nu har jag skaffat detta nät: http://www.zooplus.se/shop/katt/kattnat_kattluckor/balkongnat_katter/kattnat/342957

Det tog några timmar att ta ner det gamla och sätta upp det nya, men jag är väldigt nöjd med resultatet!😃

Så fort det var på plats öppnade jag dörren till balkongen och alla tre katter kom springandes för att inspektera vad som hänt!👍

"Oj titta!" "Ja det ser ju helt annorlunda ut!"

"Hallå där lilla fågel, snart kommer jag och tar dig!"

"Ska bara… neej!"

"Åh vad skönt att känna vinden igen…!"

"Hmm, det här måste jag fundera lite på…"

"Jag tror matte har lurat oss lite nu…"

"Här måste gå…"

"Men vad är det för fel?"

"Härligt att kunna kolla utsikten igen."

"Nu då…"

"Alltså vad har matte gjort…!"

"Det blev faktiskt fint…"

"Jag tycker det var jobbigt när vi inte fick vara på balkongen…"

"Men nu får vi det, och det tycker jag är bra!"

"Matte det här nätet går ju inte att bita av!"

"Men det är ju skönt att vara här iallafall… var hemskt tråkigt att bara vara inne."

Nu tror jag att jag faktiskt har ett rymningssäkert nät!😎

Annons:
Aleya
7/15/17, 11:03 AM
#1

Kul att se att det lyckades

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

burmamys
7/15/17, 2:13 PM
#2

Tack! 😊 Ja Sindra var ju inte sen att prova hur bitsäkert det nya nätet är, och som tur är så håller det! 👍

Dimocarpus
7/15/17, 2:27 PM
#3

Äntligen! Bra tips till mig som inte har fixat nät än och de får absolut inte vara där. Koppelpromenader för mina dagligen nu när man är ledig. Tack för bra tips, kan behövas när jag har två tonåringar som gillar att hittar på bus.

Sindras ögon 😍 

Som inte har med någon katt att göra men synd att man inte kan få renrasiga Tonkoneser (säger man så)? Gillar att de kan få smaragdgröna ögon.  Jag är väldigt utseendefixerat nu när jag inte avlar själv så… Men det är inte helt fel med katternas skönhet. Otroligt vackra varelser.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
7/16/17, 2:28 PM
#4

Ja det här är ett helt bitsäkert nät, det lovar jag!👍

Sindra tackar så mycket för komplimangen! ❤️

Upp till toppen
Annons: