Annons:
Etikettpyssel-och-annat-smått-å-gott
Läst 997 ggr
Dimocarpus
11/2/17, 6:21 AM

Pet pocket

Det har kommit en ny aktiveringsleksak till hundar som heter Pet pocket. Här är länken: https://www.petpocket.se/SE-Produkter/Produkter/level-1/box-hugo-2?window=product Jag tror ju att den är byggd på ett sätt som burman skulle vilja bli utmanad på. Vad säger ni? Jag funderar på köpa en.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
burmamys
11/2/17, 11:48 AM
#1

Oj vilken rolig pryl!😃 Ja jag tror absolut att våra katter kan uppskatta en sådan godisgömma. Letar så smått efter rolig leksak till jul, det kanske blir en sådan? Tack för tipset!🌺

Dimocarpus
11/2/17, 1:30 PM
#2

Var så lite så gumman! Det går att köpa i en privat affär om man inte vill beställa på den hemsidan. Jag tror också våra burmor skulle nog gilla denna utmaning, verkar ju ganska svår.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Dimocarpus
11/26/17, 11:13 PM
#3

En kort recension av produkten: Jag kunde inte låta bli utan köpte leksaken. Jag tig det svårare nivån på en gång. Det blev lite svårt att öppna försluten ficka. Jag fick hjälpa till lite så att de lättare kunde öppna fickan med munnen. Det är ju för sig bara första gången. Jag tror att efter några gånger till har de även klurat ut hur man öppnar fickorna.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
11/27/17, 5:02 PM
#4

Vad kul att du köpte den! 😃👍 Ja de kommer nog att klura ut hur de ska göra om de får hålla på lite. Jag brukar alltid göra en ny gömma så enkel som möjligt första gången, och proppa den full med godis så de får ett litet glädjerus!😂 Och sen ta bort den. Då är de supermotiverade nästa gång och lär sig väldigt snabbt…👍

Upp till toppen
Annons: