Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1030 ggr
Dimocarpus
2017-12-07 22:13

Burma öppnar kylskåp

Jag har bara lyckats filma Nani en gång. Numera som kastrat är han betydligt lugnare i själen och mer lekfull. Haha… ja, så gör en burma. Idag hade han lyckats öppna skåpet där jag förvarade godis och fick ner påsarna och burkar men dock inte öppnat de. Thank god! https://see.capture-app.com/share.html?v=share&uuid=cb1a1e55-5b45-42e7-be28-b1624bc6b970&p=%2F

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
burmamys
2017-12-08 11:24
#1

Vad roligt att få se din houdini in action! 😃👍 Förhoppningsvis kommer han att bli lite lugnare nu när han är kastrerad.

Björksätter
2017-12-08 13:32
#2

Nani är duktig han. Så skönt att mina yrväder inte lärt sig detta än. De har full koll på i vilket skåp godisburken står men har aldrig försökt ta sig in. De öppnar dock toadörren om den bara är tillknuffad. Jag hoppas de håller sig bara den kunskapen :).

Dimocarpus
2017-12-09 09:40
#3

Det var inte lätt att tima in filmen när han öppnar allt. Kan försöka sen när han vill öppna frysen också. Jag har fortfarande stolar fram min kyl och frys så att han inte kan öppna de. Och den skåp med soppor i. 

Tack, hör ni. Han är betydligt lugnare med öppna kylskåpet och frysen men däremot öppna  fortfarande skåpet där jag förvara deras godis och andra skåpdörr. Även den barnsäkra dörren under vasken. 

Så är en fertil burma, de hittar på allt och lär sig fort som attans men en kastrat är aning lugnare men skåp, kylskåp och frys har han ju lärt sig att öppna så den kunskapen är där för att stanna. 

Hahaha… Han har också kommit på hur han tar sig från deras katträd och ena sidan av väggen till närmare 2m höga garderob på andra sidan av väggen. 

Han är en smart liten filur som studerar sin matte och sen gör som hon typ 😃

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
2017-12-09 12:45
#4

Fast jag tror det är väldigt individuellt hur benägen en katt är att öppna dörrar av olika slag, känner till fertila burmor som inte gör det såväl som de som öppnar allt…!😉 Sigge, t ex, hade inte försökt öppna dörrar förrän Sindra kom och visade honom hur man gör. Nu har han tydligen lärt sin kompis också!😃

Men instämmer i att du sannolikt får det lite lugnare hemma nu när Nani är kastrerad. Och framförallt slipper Linou bli uppvaktad/påhoppad av sin sexuellt frustrerade kompis!👍

Upp till toppen
Annons: