Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1198 ggr
grandma
1/5/18, 2:35 PM

Trögt på Ifokus?

Hej hej,

jag undrar om det är några fler än jag som har problem med att det går väldigt långsamt när man är inne och ska skriva eller bara leta efter något. Det är inte min dator då andra sidor fungerar utmärkt.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Annons:
grandma
1/5/18, 4:07 PM
#1

Vet ni vad, jag installerade adblock plus och helt plötsligt gick det fortare. Glömt att göra det när jag bytte dator: iFokus har så extremt mycket reklam och det saktar tyvärr ner sidan.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

burmamys
1/5/18, 5:53 PM
#2

Bra att du kunde lösa problemet!👍

Sarah-S
1/6/18, 11:09 AM
#3

Jag upplever också att det går långsamt när jag använder andra datorer utan Adblock

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

grandma
1/6/18, 11:27 AM
#4

Ja man skriver och skriver och så tar det jättelång tid innan texten laddas upp. Skitless på all reklam här. Adblock gott folk är ett bra tips om ni inte har det och inte vill ha en långsam dator

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Carmarino
1/7/18, 12:07 PM
#5

Det brukar vara långsammast när man råkar få en eller flera annonser med rörligt innehåll. Då händer det att jag tror att datorn hängt sig. Ser jag då att det är många rörliga annonser brukar jag ladda om sidan, för då får jag förhoppningsvis andra annonser som inte är animerade.

Har inte laddad in adblocker, för det är ju trots allt annonserna som gör att iFokus kan hållas igång utan att det kostar något. Däremot tycker jag att det vore bra om vi kunde slippa de mest "minnestunga" annonserna.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: