Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1072 ggr
Dimocarpus
2018-06-21 08:45

Burmamys

Idag är det din dag, Där jag tillsammans med Grandma får en möjlighet att säga ”vi ses” till din fysiska kropp. Jag tror att vi en dag kommer att mötas igen. Tack för ditt bidrag här och lärt mig så mycket både om katter och livets mening. Än känns det jätte tomt att vara utan dig. Men med tiden kommer enbart goda minnen av dig består i mitt huvud. Du var en av de starkaste, mest optimistiska kompisen jag kände. Helt sjukt hur man kunde vara så fin som människa! Som alltid tänkte på andra i 1:a hand. Så jag säger inte hej då för det är det inte, utan det är ett ”vi ses”, älskade vän.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
MonicaLagerquist
2018-06-21 11:26
#1

TS Så fint skrivet.

Vi är många som kommer att sakna henne.

🌺💔

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
2018-06-21 11:30
#2

Hon är saknad. 💔😢


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Vixxen
2018-06-21 11:54
#3

Vila i frid!🌺

grandma
2018-06-21 17:38
#4

#Dimocarpus, så fint du skriver och jag är glad att vi kunde åka dit tillsammans.❤️

Jag skriver här som jag sa på begravningen

"_Vi kan inte hindra sorgens fåglar från att flyga över våra huvuden, _men vi kan hindra dem från att bygga bo i vårt hår".

Gammalt kinesiskt ordspråk.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Dimocarpus
2018-06-21 18:32
#5

<3

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Upp till toppen
Annons: