Annons:
Etikettkattprat-och-historier
Läst 1613 ggr
grandma
12/16/18, 10:54 AM

Simon och Saga i sitt nya hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla som följt Simon och Saga. Det finns en fortsättning nu

Här har jag fått låna en bild från de nya burmaägda och det är från Simons 5-årsdag. Jag tror att det kommer mera sen.  🙂 Jag undrar om det är flera som är lika glad som jag? ❤️🙂

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Annons:
kattöga
12/16/18, 10:58 AM
#1

Åh, vad fin han är! Grattis Simon! ✨🎈🎁

Saga ser ut att vara förvånat imponerad! 😃

De ser ut att ha det väldigt bra i sitt nya hem! Så härligt! 🤗

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Aleya
12/16/18, 11:21 AM
#2

Skönt att läsa. 💖

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

kara_murray
12/16/18, 12:55 PM
#3

Det är så underbart att de funnit sitt föralltidhem och verkar trivas helt fantastiskt bra!!!💖💖💖💖💖💖

Carmarino
12/16/18, 2:34 PM
#4

#0 Du är inte den enda som är glad att de äntligen har fått komma till ro i ett nytt hem. Så härligt att se dem tillsammans. 😍❤️🐱


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Björksätter
12/16/18, 8:24 PM
#5

Jätteskönt att de fått ett nytt hem med en matte som verkar mycket engagerad i dem. Känns bra att det blev så bra för dem!

Dimocarpus
12/17/18, 7:51 AM
#6

Åh, de förtjänar verkligen kärlek och ett förevigat hem. Vilken stilig karl Simon är. Så skönt att veta att det finns folk som älskar de här kärleksfulla individer.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
alouette
12/17/18, 1:59 PM
#7

Sååå glad jag blir för Simon & Sagas skull! Lycka till i nya hemmet! ❤️

Pia-69
12/17/18, 3:01 PM
#8

Värmer i hjärtat att höra att de har det bra, jag har ofta undrat hur de har det!❤️😍


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

MonicaLagerquist
12/28/18, 8:21 AM
#9

Grattis i efterskott Simon.

Ni ser ut att ha det väldigt bra i ert nya hem.

Stolt ägare till fem La permer

NatasjaHemby
1/16/19, 11:33 AM
#10

Har inte tittat in här på ett tag men blev så glad av att se detta inlägget. Det värmer hjärtat att Simon och Saga har det bra i sitt nya hem ❤️

SE*Simbelmynes

Upp till toppen
Annons: