Annons:
Etikettfoder-och-kosthållning
Läst 1471 ggr
burmamys
2015-07-30 12:18

Simon har bråttom till köket

Min mamma var här och hälsade på och vi var på balkongen när Simon påminde matte om att det var dags för deras mat! På eftermiddagen får de en köttbit och hjärta och lever, så det är dagens godaste och alltså viktigaste måltid. Simon är mycket punktlig!👍

Min mamma erbjöd sig att sätta på kaffe och gick in i köket - utan matte!?🤔

"Men hallå matte hör du inte? Det är dags att äta nu! Och nu gick hon till köket!!!"

"Matte HALLÅ vi måste gå till köket och ÄTA!!! Det är VIKTIGT jue!!!" 

"MATTE TÄNK OM HON ÄTER UPP VÅR MAT!!!????"

Hmm det jag inte förstår är varför det var så viktigt att matte skulle följa med? 😂Medan Simon tjatade på matte gick ju Saga till köket… Vad tror ni?😎

Annons:
burmamys
2015-07-30 12:39
#1

Den som är uppmärksam kanske ser att Saga kom tillbaka till balkongen när Simon vrålade som mest. Efter en förmanande blick från Saga gick vi tillsammans till köket och de fick sin middag. Slutet gott! Skrattar

Susanne_B
2015-07-31 00:57
#2

Den blicken säger en hel del  😃

burmamys
2015-07-31 10:31
#3

Ja det är tur hon håller reda på oss! Tack =)

grandma
2015-07-31 23:09
#4

😂 Ni är för roliga alla tre.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

burmamys
2015-08-01 12:41
#5

Hihi tack! ❤️Jätteroligt att kunna dela med mig av deras upptåg och knasigheter - delad glädje känns liksom lite mer som… dubbel glädje?🙂

Och lycka till på utställningen idag!😃

kara_murray
2015-08-01 20:42
#6

Haha vilka roliga och vackra katter du har! ! Ja Simon har rätt, att svälta är inte okej! ! Mat måste komma i tid!

Annons:
burmamys
2015-08-02 10:31
#7

Tack så mycket kara_murray!🌺 Du har verkligen förstått Simon, han är så noga med sina mattider att jag lätt kan ställa klockan efter honom…!🥵😂

Upp till toppen
Annons: