Annons:
Etikettavel-uppfödning-och-genetik
Läst 658 ggr
burmamys
11/6/17, 11:02 AM

Sindras knoddar drygt två veckor gamla

Jag har lite bråttom men kan inte låta bli att dela med mig av bilder jag precis fått på Sindras sötnosar!❤️ I fredags blev de två veckor gamla och bilderna är tagna under "de senaste dagarna". 

Först en lite stökig bild på alla tillsammans.😃 Visst ser det ännu mer ut som att vi har en brunsköldpadda och en blå, samt två röda och två créme? Och att brunsköldpaddan och de två röda har kortare nos än de andra?

Här vakar Sindra strängt över de små!😎 Kolla in lilla crémebebisen som ser ut att försöka orientera sig i röran av bebisar.😍

En riktigt mysig bild på mor och barn.❤️ Här ser man igen att den röda bebisen ser ut att ha kort och bred nos, till skillnad från mamma Sindra. Och mammas kärlek går väl inte att ta miste på! 

En créme bebis och det jag tror är den blå eller bruna hanen. Hjälp vad jag önskar att de var här hos mig nu…😍

Hela gänget, huller om buller! Ser ni fläckarna på brunpaddan som tittar ner på den bruna/blå hanen som tittar in i kameran?

Annons:
Carmarino
11/6/17, 11:57 AM
#1

Det är farligt att se sådana bilder. Vill ha, vill ha, vill ha. 😃😍

Nåja, jag är fullt nöjd med mina egna katter, men det är ju alltid något visst med kattungar. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

burmamys
11/6/17, 12:09 PM
#2

Instämmer helt, jag kunde inte ha sagt det bättre själv! ❤

Upp till toppen
Annons: