Burma iFokus

Burma

Etikettkattprat-och-historier
Läst 5170 ggr
Susanne_B
11

Knubbiga kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Caruzellen´s c-kull blev 9 veckor igår. Hade en invägning och insåg att Cozmoz (Blå) fortfarande är en klump, 1435 gr 🙂 Trodde kanske han skulle stanna upp i vikt nu när de springer runt som galningar 😃 Jag tycker han är väldigt stor för sin ålder, eller??

Fotograf Malin Helmker 🙂

grandma
3

ha haha vad otroligt söta och så duktiga de är på att posera 🙂.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

linda88
3

Så himla söta!!!

TempleBar
2

Jeg tror, han vejer lidt mere end hans chokolade halvbror i Danmark - men ikke meget :) Og hvis han fortsætter på den måde, kan du godt forberede hans nye ejere på at få en stor dreng, for Milo vejer nu 3.800 gram i en alder af 7 måneder……

Susanne_B
2

Oj oj Mette, det är ingen dålig vikt :-) Den nya ägaren får väl förberedas på er stort matkonto ;-)

TempleBar
2

Ja, det tror jeg sagtens, du kan gøre :)

Susanne_B
2

Vägde gossen ikväll ……1674 gr han blir 11 veckor imorgon 😃 tjejerna hänger inte riktigt med i hans viktuppgång

Sarah-S
1

Fin vikt, kommer bli en stor kille

Mina pojkar brukar väga mellan 1,8-2 kg när de flyttar så jag tycker nog att han är större än genomsnittet
Sista kattungen här hemma vägde redan vid 7v ålder 943gr, vid 10v var han uppe i 1360 och sen dess har jag nog inte vägt honom.

Nu 6,5 mån gammal är han en fin klump på 3.5kg

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Susanne_B
3

Igår nådde Cozmoz 2 kg gränsen 🙂 12 veckor och 2 dagar gammal. Han har nog en stark överlevnadsinstinkt 😉

TempleBar
1

Der er vist ingen tvivl om, at den vægt, der ligger i f.eks. ham her, der ligger bag Baltus, er slået godt og grundigt igennem i denne generation 😃