Försvunnen Burma
Min väninnas katt som hon haft hos fodervärd försvann den 24 juni och för några dagar sedan informerade fodervärden henne om det. Hon kan mycket väl ha hoppat in i en bil och kan finnas var som helst om man ska tänka det scenariot men hon försvann alltså från Saltarö på Värmdö. Hon är anmäld till alla kattsajter vi vet. Fodervärden hade inte gjort mer än frågat grannarna och lagt in annons i deras område. All info finns i länken.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Oj! Hoppas hon dyker upp!
Vilken mardröm! Jag såg uppfödarens förtvivlade inlägg för ett par dagar sedan…
Helt galet att fodervärden informerade uppfödaren först när katten saknats i närmare 2 månader!! Jag hade blivit vansinnig om jag var hon.
Sajtvärd Katter iFokus
#2 ja det är bedrövligt. Det står i deras fodervärdskontrakt att hon måste meddela ägaren snarast om katten försvinner. Det är så mycket konstigheter med detta. När ägaren sa att hon måste polisanmäla blev svaret, "måste jag det". Dessutom har inte katten smitit utan hon har fått gå ute. EN FERTIL KATT. Man blir ju galen.🤪
// Nalle Puh//
#3 Va??? Har de haft henne som UTEKATT??! 😮
(Ärligt talat så var min första tanke att fodervärden stulit katten och med tanke på den här häpnadsväckande informationen är det nog inte helt otänkbart att katten "råkat" bli dräktig under utevistelsen.).
Sajtvärd Katter iFokus
#4 Ja man börjar ju undra över hur en del fungerar.
// Nalle Puh//

Har man hittat katten?
Stolt ägare till tre La permer
Nej Monica, den är fortfarande försvunnen! :(
// Nalle Puh//