Burma iFokus

Burma

Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 2013 ggr
Alchymist
3

Tips på bra & billig kattsand

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Compact care sälj just nu på grizzly zoo i Stockholm/Häggvik för 99kr för 14kg, riktigt bra kattsand tycker jag 😃

grandma
0

Jag testade den och köpte hem tre säckar billigt men jag gillade den inte alls. Sandkornen var mindre än Ever cleans extra strength unscented och den var inte alls lika dryg. Jag hade  sandstrand i hela lägenheten med den.

😕 Besviken

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Alchymist
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha ja det är nog olika vad man tycker om sand 😃jag tycker inte EC är värt sitt pris eller håller måttet med fertila hanar, än värre med Extreme Classic så denna är kanon men man får ha en liten matta framför lådan men det är det värt :-)

grandma
0

Jag hade det och en matta precis utanför toaletten. Vissa sprider ut mer än andra minsann😉

Nu håller jag precis på och vänjer min lilla fröken med pelletslåda i stället. Lite smått förbaskad är hon varje gång hon ska på lådan. Skäller och gormar men det går framåt. En ny näve pellets i sanden varje dag.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Sarah-S
1

Har ju inte haft sand sen 2005 men då vet jag att jag spädde ut EverClean med Pussi eftersom jag tyckte det var för dyrt

#3 Ja det är bara att vara envisa och ta det lugnt med introduktionen med pellets. Och nu när du har en kattunge som går på pellets kanske Onyx lockas att använda den lådan

I'm only responsible for what I say, not for what you understand