Scandinavian Winner Show 2013
14-15 september går det av stapeln här i Norrköping
Jag hoppas att burmorna kommer att vara välrepresenterade på utställningen
Jag har anmält 3-4 katter (beroende på kvalificering) och hoppas jag får träffa många fler, både svenska och utländska👍
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Jag har anmält två men beror oxå lite på kvalificering.. Hoppas såklart på samma som Sarah, att få se många fina burmor å träffa mkt folk!
Hmm nu var det visst 5 katter anmälda 😎
Har ju inte ställt något förutom i Nyköping i våras så Perry får ju inte vara med men eventuellt kommer jag ner o kikar en sväng när de ändå är så pass nära.

Jeg har godt nok en kat, der er kvalificeret, men eftersom hun ikke er rabiesvaccineret og kun 14 dage tidligere går i åben klasse, så vil det vist kræve en hjerneblødning at tilmelde 😃
#4 Det viktigaste är ju att delta tycker jag, utan att på nåt sätt förminska glädjeyran när jag vann SW'11 🥳
Men det roliga är det stora arrangemanget, katter som kommer utifrån som man inte stöter på på vanliga utställningar och att få träffa andra utställare/uppfödare och prata katt.

Det er skam også ud fra den tanke, at hun kommer med til WS i Aalborg 😉Men det ligger også 1½ måned senere og dermed er hun lidt længere fremme i udviklingen, selvom jeg bestemt ikke har nogen forventninger.
Jag kommer att ställa en klass 9(7?) på World Show som inte ens är 1år då. Men som sagt, det roliga är att delta
Det beror nog också lite på de geografiska avstånden. Sarah har väldigt nära till SW medan Mette har lång väg att resa ända från Danmark.
Sen är det mer intressant att ställa ut på World Show som denna gång är i Danmark. Förvisso kommer fler katter från Europa dit än till SW.
// Ilga
Såg att det är 24 burmor anmälda. Tycker det känns lite.. Och det skulle ju vara intressant att få lite mer koll på vilka som kommer och med hur många katter..