Burma iFokus

Burma

Etikettutanför-ämnet
Läst 1216 ggr
ElisabethB
1

För liten bostad?

Är det för trångt med 3 burmor i en tvåa på ca 70 kvadrat?

Kommer ha minst 5 klösträd/klöspelare/dyl.

I första steget kommer det bli max 2 huskatter (som jag redan har) och 1 burma.

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

grandma
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, kul att du ska skaffa burma. Det kommer du inte att ångra.

Jag bor med 2 st på 54 kvm och det går alldeles utmärkt. Jag har ett klösträd och sen används dörrar och garderober flitigt. För en burma är uppfinningsrik och tittar alltid uppåt för att se om det finns möjlighet att komma ännu högre upp. Här finns folk med mycket och varierad kunskap som du kan fråga om råd. En liten bild av sämre kvalité men burman är ju sällan stilla.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

ElisabethB
0

Skulle vilja ha en blå, en lila och en creme…

Hur mycket behöver jag spara ihop till inköp?

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Sarah-S
0

De flesta uppfödare tar mellan 7-9000kr för en kattunge

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

ElisabethB
0

Det kanske jag lyckas spara ihop till hösten.. Visst, färgen är det första man ser men vill inte någon ska misförstå #2 som att det är det enda/viktigaste utan mest vad jag helst vill ha..

Sarah-S
2

#4 Färgönskemål är väldigt vanliga bland köpare, och jag har full förståelse för det.

Jag har själv favoritfärger, och färger jag helst undviker och så är det nog hos oss alla som har burma.

I'm only responsible for what I say, not for what you understand