S*Coffea's väntar kattungar
Vår lilla Sunset är nu dräktig och kommer i slutet av April få kattungar! Ska bli väldigt intressant att se va som kommer då! Hon har bara gått 4 veckor än men har redan fått lite mage! Förväntade färger är hanar i blå och lila och honor i blåpaddor och lilapaddor ❤️
Vad spännande och kul 🙂
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
*woop woop*
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Min lilla tjej har redan mage och det är en hel månad kvar.. Hur ska detta sluta.. 😜
så söt! ❤️
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Så tjock och fin😍
// Nalle Puh//
Åh, spännande att se vad det blir där :) Vi får ju smått i slutet på månaden vi med, men av den mer långbenta och långnästa modellen 😃
Real stupidity beats artificial intelligence every time
Men vad söt hon är. Hoppas allt går bra med kullen. Hon får ju de rätta färgerna på ungarna också :)
Ja hoppas allt går bra! Hon är regält tjock nu å verkar ja mkt i sina tuttar! Har faktiskt aldrig sätt så stora tuttar så stora att ja undrar om kattungarna kommer få in dom i munnen.. Hihi Och ja rätta färgerna!!
Det rör sig verkligen i Sunsets mage! Det är nära nu!!
Åh vad spännande! Nu tänker jag på dig och Sunset och hoppas att det går bra eller har gått bra. /Anna
Lilla stumpan, så söt!
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Nu går vi i väntans tider.. Men jag har sagt till Sunset att hon inte får föda före 12.45 i morgon så ja hoppas hon lyssnar på mig.. Annars har jag världens bästa mamma som sitter på vak just nu å ringer om det sätter igång!
Nu har dom kommit och allt har gått bra!
Åh vad bra! Hur många blev det? Håller tummarna för att allt går bra fortsättningsvis.
Väntar med mer info tills dom är lite äldre..
Så nu har kullen blivit 11dagar gamla och jag kan meddela att det är 5 pojkar. En blå och 4 lila. Alla mår bra och växer så det knakar.
Såna fina små dunbollar. 😍 grattis till de små liven.
// Nalle Puh//
14dagar och växer så det knakar!
Grattis till kullen! Ska bli kul att se foton så småningom.
Det va meningen att det skulle varit med ett foto på sista inlägget men det gick visst inte från min telefon..
Så fina de är! Konstigt nog klappar mitt hjärta lite mer för den blå gossen fastän jag är mest förtjust i den lila färgen.
Mitt hjärta klappar mest för bild nr 1 och 2 på dom sista bilderna
Jag undrar vad färgen heter på de alldeles ljusa?? Superfina🙂
Dom är lila! Den mörkare är blå!
Ok!🙂tack, de såg så ljusa ut 😉