Birkas utställning
Skulle gärna vilja veta vilka som planerar att komma till Birkas utställning i november? Jag kommer mer en lila hona i klass 9
Och jag kommer med min chokladpadda. Jag hoppas vi blir fler med burmor.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Kul då blir vi några burmor ändå..
Är det inga ickeuppfödare som jag, som är intresserade av att ställa ut? Det är väldigt kul och man möter en hel del trevliga människor. Ska jag ta en egen tråd till det här kanske?
// Nalle Puh//
#4 Jag är lite nyfiken på utställning. Skulle gärna prova på nån gång med min Nisse men är helt obekant med det och undrar lite hur det går till. Får man tex ställa ut kastrater?
Absolut får man göra det! Man måste då anmäla katten i kastratklass. Skulle råda dig att besöka en utställning och försöka få lite koll innan du anmäler dig till en för annars kan det bli lite för mkt den dagen du kommer dit.. Vart i landet bor du? Med vänlig hälsning, Johanna
Första gången jag besökte en utställning hängde jag mig på några och ställde en massa frågor. Sen hade jag en dag med uppfödaren till min ena katt. Du kan alltid fråga folk på plats när det väl blir dags. De flesta kattmänniskor är väldigt hjälpsamma och klubbarna ställer också upp.
// Nalle Puh//
#6 Bor i Stockholm, södra sidan. Var på en utställning i Haninge förra året, dock var det innan vi blev med katt och då kikade vi mest på katter och inte så mycket på hur själva utställandet gick till. :)
Kom till Birkas utställning i slutet av november och kolla in och säg hej. Den är i Skogås. Så kan vi berätta lite.
// Nalle Puh//
Jag kommer med en chokladCaramel i klass 9
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Lördagens utställning gav cert till båda mina flickor Söndagen gav Ebony cert och Sunset blev Champion och NOM
Grattis till det.
❤️
// Nalle Puh//
Cupcake blev Premier på lördagen och och tog cert i klass 8 på söndag.
// Nalle Puh//
Grattis Cupcake!!
Och Mary Hellmans Tinny blev NOM. Grattis till det. Så vi hade 2 burmor i panel. Alltid nåt 🙂
// Nalle Puh//