Avelshanar
Oj så vacker han är! ❤️Otroligt fin bild.
Vilken charmig kille!
Lägg gärna ut hans status på GM2 och ev HK, samt om du gjort några andra hälsotester (FeLV, FIV, HCM etc)
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
GM2 status: N/N - Normal. Kommer utföra virustester inför ev parning och kommer önska detsamma av honkatten. Det är en väldigt charmig kille :-)
Jättefin kille.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Tack JeanetteK, Sarah-S och grandma för era fina ord om vår lille ögonsten :-).
Nu är Simon kastrerad efter att ha lämnat efter sig en kull på 6 stora fina kattungar natten mellan den 11-12/12. Mamma heter NO* Snotras Tora men kallas Maja. En av hanarna kommer stanna inom vår familj vilket är extra roligt eftersom vi är så glada i Simon och hela hans personlighet.
Och här kommer en liten bild, mamma Maja har nog fullt upp :-)
Åh nej du fick inte in bilden. Försök igen
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Hej Aramiz13, din Simon är bror (samma kull) med min Simon, som egentligen heter SE*Nordic Lights Swen. Jag tror de är väldigt lika varandra, båda är stora och härliga katter, men min Simon är chokladfärgad. Känns fint att Simons bror Simon (!) iallafall lämnat efter sig en kull 😊
Jag har problem med att få upp bilder med datorn, dessvärre. Ska försöka senare vid annan dator!
#burmamys vad roligt att höra av dig här! Har undrat över Swen, hade mycket kontakt med Swea tidigare och har följt Swens utveckling via sms (Simon numera:-)