Östkatten 21-22 februari
Jag åker till Norrköping och ställer ut Cupcake på söndagen. Någon mer som ska dit?
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Önskar dig och Cupcake en rolig, mysig dag! Kram =)
Jag kommer utan katt på söndagen och säger Hej!
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Jag kommer båda dagarna med två katter.
Min hane blev BIV NOM och BIS med tre röster av fyra idag. Glad och stolt är jag :)
Åh va roligt! Grattis!!! =D
Grattis grattis!!! Va roligt att det gick så bra! Ser ut som att Cupcake också är nöjd med dagen =)
Hahaha, ja faktiskt så föredrog hon buren framför hotellrummet. Men det var väldigt kallt i hallen så hon frös när jag tog ut henne ur liggpåsen. Hon var väldigt duktig med tanke på att jag inte ställer ut så ofta.
Gratttis Therese igen.
// Nalle Puh//
Funderar faktiskt på att testa att ställa ut Simon och Saga i maj. Blir inspirerad när jag ser er =)
Det tycker jag du ska göra. Då måste du först vara med i en kattklubb. Är du det?
// Nalle Puh//
Har precis anmält mig till Västerås kattklubb. Såg d att anmälan till utställning 2-3 maj började nu också. Hur brukar det vara, tar de kontakt för att bekräfta medlemskapet eller ska jag fortsätta direkt med att också anmäla till utställningen?
De kommer nog att bekräfta medlemskapet per mail inom någon dag när de ser att de fått in avgiften. Tror nog att du kan anmäla eller så väntar du några dagar. det är nog ingen panik
// Nalle Puh//
Okej tack =)
Du kan anmäla till Västerås genom att skicka en anmälan till utställningssekreteraren så kontrollerar hon ditt medlemsskap
Smidigt, tack =)
#15 Jag vet inte hur väl insatt du är men du anmäler ju till din egen klubbs utställningssekreterare, som bekräftar ditt medlemskap och sen skickar anmälan till arrangerande klubb
(men med tanke på hur påläst du är om BARF antar jag att du har full koll på detta också 😉 )
Det är den egna klubben som arrangerar. Jag har mailat den adress som de angett. Jo, har ju läst lite men känner mig helt grön på detta…
Passar bra att du gör ett besök till SK i mars då. 😃
// Nalle Puh//
Jag kommer också anmäla till Västerås
Åh va roligt! 😃