Coffea's väntar ny kull
Min lilla tjej ebony har nu varit på parning och förhoppningsvis kommer det små bebisar i början av Februari! Längtar så!!
Nu är det ca en månad kvar till bebisarna kommer! Längtan är stor! Ska bli väldigt spännande att få se va det blir för utfall denna gång! Hoppas såklart på några honor denna gång!
Tycker också det är spännande, 😃
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Vad roligt! Lycka till och ser fram emot fler kattungebilder här på forumet ;)
Drygt en vecka kvar nu.. Magen är rund och den är väldigt livlig just nu.. Längtar!!
Låter klokt. Men åh va spännande!
Vilken raring <3 <3 <3
Är den lilla sötnosen ensam i kullen?
#9 Det finns 3 små knoddar till i bolådan hemma hos Coffeas
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Härligt! =D
Det var nära jag stoppade ner dem allihopa i väskan när jag hälsade på. 😍❤️❤️
// Nalle Puh//
Herregud så söta! Mitt hjärta smälter lite extra för La Bomba😍
Men åh så söta!!! Och håller med Gelememos om att La Bomba får en att smälta lite extra - hon kommer lätt att styra sitt framtida hem med de där stora milda ögonen… De är förresten underbart söta alla fyra! =)
# 15 Är du säker på att hanen är röd? På fotot ser han creme ut, men jag vet att färger kan bli väldigt annorlunda på nätet jämfört med verkligenheten…..
La Bomba blev min dotters favorit. Själv fick jag en smäll på käften av henne samt en utskällning. 🤪
// Nalle Puh//
Ajaj var det av dottern eller av katten? =P Kram
Hahaha! Det var av katten. Syftningsfel där 😂. Jag som normalt är språkpolis.
// Nalle Puh//
Nej vad söta!!
Är alla tingade? Är helt kär😍
Gud vilka söta kattungar 😍 Vad kul att ert katteri ligger ute på Värmdö, trodde jag hade den enda Burman på Värmdö men där hade jag fel! 😃
Japp alla är tingade och dom flyttar om ca 2 veckor. Japp där hade du fel, vi har funnits på värmdö sedan 2005. Hihi