Burma iFokus

Burma

Etikettkattprat-och-historier
Läst 1249 ggr
Susanne_B
4

Speedcats utställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem här ska till utställningen? Utställningen ligger egentligen utanför mitt utställningsområde, men det är dags att vidga vyerna 😄 Så jag dyker upp med ett par av mina pälsklingar.

burmamys
0

Vilken fin chockladflicka! =) Ska tyvärr inte ställa nu men hoppas du får sällskap.

Sarah-S
1

Jag kommer med en chokladhona i klass 9 grandma kommer med en chokladpadda i klass 6 (tror jag) och en lila hona i klass 10

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

grandma
1

Japp det stämmer precis som Sarah skriver.  Kul Susanne_B, jag hoppas på många burmor. Kommer du med en eller flera?

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

grandma
0

Och eftersom jag inte fick svar så läste jag frågan igen och där står det ju klart och tydligt.. ;-)

// Nalle Puh// 

Susanne_B
1

Förlåt #4 såg det nu 🙂 Jo, jag kommer med 2 stycken 1 i klass 11 och 1 i klass 5. 

Hoppas det kommer fler burmor 😃

grandma
0

Tyvärr är det ofta så i Stockholm att det inte blir så många. Vi är 5 nu som jag vet om och alla hos samma domare. Förhoppningsvis är det några fler som kommer.

// Nalle Puh// 

Coffeas
1

Jag kommer ev dit å hälsar på men utan katt

mjlee
1

Kommer gärna och tittar på vackra burmor, nog kliar det lite i utställningsnerven men Nikita skulle få ett psykbryt av alla andra katter tyvärr. När och var hålls Speedcat?

Sarah-S
1

För oss som ställer korthår så är utställningen på lördag den 1 augusti i Sollentuna Rackethall

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

grandma
0

Jag hoppas få se dig där mjlee, och varför inte prova någon gång med Nikita? Du kan ju inte veta innan du provat och hon är ju ensam i sín bur och ensam på domarbordet

// Nalle Puh// 

Ceza
2

Jag kommer med vår lille chokladhane Freque på 8 månader! Vi är helt nya på detta - det är vår andra utställning 😅 Första gången hade jag hjälp av uppfödaren men denna gång ska vi klara oss själva! 😮

grandma
0

Ceza, det ska bli roligt att träffas. Du får säga till om du behöver hjälp med något. Det blir många chokladkissar

// Nalle Puh// 

Susanne_B
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är vi på G och packar inför helgens utställning. 🙂Det går ju så mycket fortare, när man får hjälp 🤪

burmamys
2

Hihi ja hon verkar väldigt hjälpsam och ivrig att komma iväg! =D Jättesöt!