Speedcats utställning
Vilken fin chockladflicka! =) Ska tyvärr inte ställa nu men hoppas du får sällskap.
Jag kommer med en chokladhona i klass 9 grandma kommer med en chokladpadda i klass 6 (tror jag) och en lila hona i klass 10
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Japp det stämmer precis som Sarah skriver. Kul Susanne_B, jag hoppas på många burmor. Kommer du med en eller flera?
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Och eftersom jag inte fick svar så läste jag frågan igen och där står det ju klart och tydligt.. ;-)
// Nalle Puh//
Förlåt #4 såg det nu 🙂 Jo, jag kommer med 2 stycken 1 i klass 11 och 1 i klass 5.
Hoppas det kommer fler burmor 😃
Tyvärr är det ofta så i Stockholm att det inte blir så många. Vi är 5 nu som jag vet om och alla hos samma domare. Förhoppningsvis är det några fler som kommer.
// Nalle Puh//
Jag kommer ev dit å hälsar på men utan katt
Kommer gärna och tittar på vackra burmor, nog kliar det lite i utställningsnerven men Nikita skulle få ett psykbryt av alla andra katter tyvärr. När och var hålls Speedcat?
För oss som ställer korthår så är utställningen på lördag den 1 augusti i Sollentuna Rackethall
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Jag hoppas få se dig där mjlee, och varför inte prova någon gång med Nikita? Du kan ju inte veta innan du provat och hon är ju ensam i sín bur och ensam på domarbordet
// Nalle Puh//
Jag kommer med vår lille chokladhane Freque på 8 månader! Vi är helt nya på detta - det är vår andra utställning 😅 Första gången hade jag hjälp av uppfödaren men denna gång ska vi klara oss själva! 😮
Ceza, det ska bli roligt att träffas. Du får säga till om du behöver hjälp med något. Det blir många chokladkissar
// Nalle Puh//
Hihi ja hon verkar väldigt hjälpsam och ivrig att komma iväg! =D Jättesöt!