Speedcats utställning 2
Jättetrevlig utställning och dessutom extra kul att träffa nya burmaägare/uppfödare. Det gick bra för burmorna som bara vara 7 st till antalet men ändå blev det 4 st som gick till panel.
Resultat:
Pia Pizzi´s Klumsy Keddie BUR n BIS
Pia Pizzi´s Jo-Jo BUR C BIS
Caruzellen´s Estelle BUR b NOM
Mad About Amazing Creamy Cupcake BUR h NOM
Någon blev BIV men jag är inte 100 på vem så jag låter den som fick det skriva det själv.
För övrigt ställde jag min lila Mad About Elsa the Exceptional för första gången som trots att hon blivit lite rund om magen och har en ganska mörk lila päls, fick en otroligt fin bedömning och framför allt just för hennes fina päls. Hon fick sitt CAP och det är vi nöjda med både hon och jag.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Zagamin Freque BIV Caruzellen's Catzi Murrr NOM inte Eztelle 😉 Det var en mycket trevlig dag och roligt att träffa nya människor 😊 Tycker det var en lugn och skön utställning. Allt flöt på bra 😊 och resan hem också. Vi får väl se om det blir en långresa nästa år oxå. 😁
Jätteroligt att det gick så bra! Klart häftigt att så stor andel av burmorna gick vidare och förärades med BIV, NOM och BIS! Wow! 😃🏆
Nästa år hänger jag på….
Grattiskramar till alla!😃
Åh förlåt Susanne, jag blandade ihop korten lite. Ja visst var det lugnt och skönt. Det vore kul att se mer av er och hoppas så klart att vi får se mer av Freque med.
// Nalle Puh//
Freque hittade jag iaf, väldigt fin kisse 💋 Ljuset i lokalen var inte så bra för min kamera så jag hoppade över att fota.
Kanske någon annan har fotat lite….? Vore skoj att se lite bilder!😃
#4 Jag missade dig totalt. Är du säker på att du var där? 😉😃 Knappt några bilder i min kamera. Man glömmer bort att ta fram den. En bild på Elsa har jag som barnbarnet tog eftersom det var Elsas första utställning
// Nalle Puh//
då blir vi kanske fler skåningar nästa år. eller hur fru B?
S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se