Jag tog ett kycklingben!
Det här hände precis innan vi åkte till begravningen, hann inte skriva om det då. Bilderna är tagna direkt efter, det såg ut som att Simon reflekterade över händelsen så då måste han ju få berätta själv!😉
"Matte stod i köket och höll på att göra mat åt sig. Hon hade en HEL SKÅL full med kycklingben på bänken. Fattar ni? EN HEL SKÅL!!!??? Ska hon äta allt själv tänkte jag… Då vände hon sig mot kryddskåpet för att ta fram de där äckliga sakerna hon brukar förstöra maten med."😕

"Jag skyndade mig att hoppa upp med mitt ljudlösa pantersprång och jag tog ett kycklingben! Jag tog det!!!" 

"Sprang snabbt och gömde mig bakom grå soffan, under svarta filten allra längst in trodde ingen skulle hitta mig där!
Köttsaften rann mellan tänderna…."😛

"Sen plötsligt var matte där och drog i kycklingbenet! Då morrade jag faktiskt, men hon tittade argt på mig och sa att det var hennes kycklingben!" 😡

"Ja sen släppte jag… vill ju inte bråka för mycket… Brukar ju få god mat… och hon är ju snäll och så…"😐

"Men nästa gång ska jag gömma mig bättre så hon inte hittar mig förrän jag ätit färdigt!😃 Ska bara fundera ut var. Kanske någon på forumet kan hjälpa mig? Jag menar, vi behöver ju inte säga nåt till matte så blir hon inte ledsen! hon kan ju omöjligt behöva så många kycklingben själv, eller hur?"🤔

Haha vilken söt liten rackare 😍😃
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
Söt tjuv! 😇
Jaa är ju omöjligt att vara arg på honom i mer än typ några sekunder…😐 Rackarns buskatt!😍😂
Den här lille sötnosen gör väl inget busigt?!😇😂

😂Hahahahaha du är så himla rolig, varför skriver du inte kattböcker för barn och vuxna? ❤️
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Åh tack så mycket!❤️ Men det är ju katterna som bjuder på sina hyss och roliga upptåg! Jag bara översätter lite…?🙂