Burma iFokus

Burma

Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 1410 ggr
grandma
2

World Winner Cat Show 2015

Nu ni är det bara 6 dagar kvar.  Det blir 1955 katter från 29 olika länder. Ska bli sååå kul. Kom dit vetja. 😃

http://www.ww2015.com/

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

monstermash
1

Att allt kul alltid ska vara i Skåne ;)

Sarah-S
1

Kommer!!

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Trymheims
3

Kommer självklart!

#1 - För mig känns det lyxigt att det är så nära som Malmö (jag bor i Värmland), förra året bilade vi till Prag med 5 katter i bilen… det var eventuellt lite långt, men skulle lätt göra det igen! :)

- Never argue with an idiot; he will drag you down to his level and beat you with experience -

yrsahed
2

kommer. är bara 20 minuter hemifrån

S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se

grandma
1

Själv flyger jag från Stockholm och vet många som åker ännu längre ifrån.  😉

// Nalle Puh// 

Gelememos
1

Åh jag skulle gärna vilja komma, fast utan mina katter. Bor ju nära (Helsingborg). Vilken av dagarna ska man i så fall satsa på tycker ni?

grandma
1

Eftersom det är mitt första WW så kan jag inte riktigt svara på det men om jag inte ställde själv så skulle jag nog välja söndagen att gå på. Mindre hysteriskt får jag för mig. Man kan beskåda de vackra katterna som blivit nominerade när de är uppe i panelen och de andra ligger ju i sina burar och tar det lugnt.

// Nalle Puh// 

burmamys
1

Önskar alla ett varmt lycka till!😃 Hoppas ni får härliga, spännande, roliga dagar och tar massor med fina bilder så vi som inte kunde vara där får något att titta på sedan. Anar att WW är ett lite större spektakel än en vanlig utställning… 😉

burmamys
1

Undrar om någon av er som var där vill bidra med lite text och gärna bilder från WW så vi andra också får en glimt av hur det var? 😺

grandma
0

Tog inga bilder alls. Man har knappt hjärna för det.  🤦‍♂️ 😃

// Nalle Puh//