Pepparkaksbak med Saga =P
Igår bakade vi pepparkakor!🙂 Simon var upptagen med någonting annat, men Saga inspekterade misstänksamt, ugnen var ju läskigt varm!?😮

Och vad var det för konstigt matte höll på med egentligen….?🤔

Efteråt fick jag en liten utskällning av Saga… "Förstår du inte att det är farligt när ugnen är varm? Den är ju jättevarm! Och så hålla på att öppnad den massa gånger för att stoppa in och ta ut de där platta bruna sakerna som luktar kryddor! Vad ska du ha dem till?"

Haha vad tycker era katter om pepparkaksbak?😛
Haha kanske inte bästa vinkeln men visst är hon söt som vill "hjälpa till"? 😃 Har nästan alltid minst en, oftast två, mycket "hjälpsamma" katter i närheten! 😉
Ja visst kan de! 😃 Alla katter kan vara mysiga, trevliga och busiga, skillnaden mellan olika kattraser är inte alls så stor som mellan olika hundraser. Men några mindre skillnader finns i aktivitetsnivå, sociala behov och fysiska förutsättningar. En del föredrar stillsamma och självständiga katter, själv föredrar jag aktiva och sociala katter. Alla katter som individer är självklart lika mycket värda oavsett! Det där med vinkel var mest ett svar på att du skrev att hon var "ful", men jag kanske missförstod dig? Själv tycker jag såklart att hon är jättesöt! 😍
Jaha, ja det missade jag!🤪😂
Vilka underbart vackra katter du har.och så kul få vara med baka pepparkakor ♡♥♡
Tack så mycket! 😃