Det här med julklappar...
Idag har jag slagit in några julklappar, men jag funderar på att gömma dem i garderoben till julafton. Finns risk att de inte är kvar annars…!😂
Jag fick med mig ett lite styvare papper att använda för att ge stadga åt mjuka paket, men Simon och Saga tyckte det var en perfekt lektunnel!🤪

Julklapparna fick vara i soffan en stund direkt efter, men jag borde ju insett att julklappar i en soffa går inte att motstå för ett par nyfikna katter…!😉
"Oj kolla vad är det i dom här?"

"Tror du det är något gott i julklapparna?" "Hmm… vet inte…"

"Men om det inte är något gott, då kanske det är en rolig leksak?" "Leksak? Var är leksaken?" "Shit Saga, lugna ner dig!"

"Jag vill öppna först om det är något gott!" "Nej men det är ju en leksak och då ska jag öppna först!"

"Gör som du vill men då tänker inte jag leka med dig… Matte säg att det är något gott och då ska jag öppna först!"

Brukar era katter kivas om julklapparna?😂Finns absolut risk att de redan är öppnade på julafton om jag inte gömmer dem…
Haha jag älskar dina katter! Så otroligt fina och rolig personlighet :D våra katter går mest och nosar lite och ser om det går att leka med.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ha ha va roligt burmamys.kissarna var värkligen på jakt efter julklapparna.dom är så vackra dina katter♡♥♡♥.jag får väl skriva nästa jul och berätta om tjejjenas julklappar.♡♥♡
Hubbe fick sin julklapp i förskott idag, klösträd. Han var inte ett dugg intresserad av det, hjälpte inte ens till att packa upp lådan. Men lilla kattungen som kommer sen uppskattar det hoppas vi. Söta de är dina. Påminner om vår julklappstokiga hund :).
Tack så mycket! 😃 Ja de här två omvandlar de flesta sysslor till lek, så det gäller att plocka undan sådant jag är rädd om. Roligt att läsa om era erfarenheter, katter är ju sådana individer! 😜 Hubbe kommer säkert att utforska sin julklapp lite senare, när han tror att ingen ser honom…. 😏 😍