det som skrivs här?
Jag har en fråga,efter som jag är ny här. jag undrar om det som skivs här på forumet om det är så att det stannar här? Eller har ni andra regler här ? Olika på olika forum.
Fast man kan inte följa en hel tråd om man inte är medlem på forumet.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Ja så fick oxå jag för mej att det var ,så att dom som int är medl kan läsa allt.så det var därför jag blev lite för undrad om just det jag skrev åvan.
Om man letar på en sak på nätet, t.ex strilande burma så får man upp förslag och då kan det vara inlägg härifrån men det går inte att följa hela tråden. Eftersom du och jag har pseudonym så är det inte lika lätt att ta reda på vem vi är förutom att jag har presenterat mig med mitt väldigt ovanliga namn i en tråd. Finns bara en i Sverige med mitt namn som har två burmor. Tror jag i alla fall. Nåväl, jag har inga problem med det och ingen kan ju se vem glädjehopp är heller.
// Nalle Puh//
Mitt namn är inte så vanligt de heller.det var mäst att jag har skrivit här inne i god tro om att att det skulle stanna här,men det borde man ha lärt sej vid detta laget.så det är mitt eget fel.det finns ett ordspråk som heter prata med mig inte bakom mej.trevlig jul nyår på er alle so sammen ♡♥♡♥
Öppna forum är som sagt öppna, vi har även en låst avdelning som man får begära tillträde till som medlem på burma.ifokus dock så kan man aldrig hindra andra människor från att dela det som skrivs på nätet
// Medhjälpare Burma.ifokus
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Ja nu handlade inte det om att man hadde delat mina inlägg men kanske det var så man hadde gjort.klart smidigt gjort.nej då jag är ingen anonym person eftersom jag är med i svenska konstnärsförbundet med bilder, men jag tycker inte om intriger och skit slängt bakom ryggen bara.
#7 Jag tycker att du borde ta kontakt med vederbörande via meddelandefunktionen om du upplever att någon/några intrigerar bakom din rygg.
// Nalle Puh//
#7 Jag menade inte specifikt dina inlägg, jag har ingen aning om vad du insinuerar.
Men vem som helst, medlem som ickemedlem kan läsa det som skrivs här och kan givetvis föra det vidare om de så önskar
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
#7 undrar också vilka intriger du menar? Detta är ett forum för alla som tycker om burmakatter, och det är viktigt att alla följer trivselreglerna. Som flera redan påpekat kan dock vem som helst läsa det som skrivs i ett offentligt forum, finns säkert många som läser utan att vara inloggade. De kan då inte läsa hela tråden, men kan ju läsa det mesta ändå. Om någon fått en uppfattning om någon utifrån vad de läst här, ja då är det så.
Läs gärna våra trivselregler, tycker det är en bra och utförlig redogörelse över Skrivregler, trivselregler, andan på forumet, vad som gäller vid ev missförstånd m.m.!🙂 Och som sagt ska personliga konflikter, om sådana uppstår, hanteras via pm ("Meddelanden" som finns uppe till höger i skärmen).
http://burma.ifokus.se/discussions/5041b72cd3b4fd6b19013343-forsta-gangen-har-las-detta
Jag kanske glömt att skriva det, men jag är också Medarbetare på Burma iFokus. Ska lägga det i min profil, har bara inte blivit av. Sajtvärd och medarbetares avatarer finns i menybaren under rubriken "Om sajten" ovanför den meddelandetråd du har öppen för tillfället.🙂
Sådär, nu är det fixat! Om du klickar på min Avatar så står det att jag är Medarbetare på Burma iFokus och på Barf iFokus.
Inge kul,hoppas allt löser sig för dig…