Burma iFokus

Burma

Etikettutanför-ämnet
Läst 916 ggr
leafea
0

kattlådor

Vad har ni för kattlådor till era katter? Eller katt toalett.

[LoveUnite]1
0

Jag har en blå  kattlåda med tak och lucka, den används allra mest.

Jag har även en rosa vanlig kattlåda utan tak men den är undanlagd.

Björksätter
0

Vi har tre lådor, en rejält stor utan tak, en stor med tak och en liten utan tak. De står på varsina platser i huset och alla används varje dag. Vår katt har haft urinproblem och sttessproblem och då rekommenderas flera lådor. Det ska vara 1 per katt.

Sarah-S
1

Jag använder sen nästan 10 år Peeweelådor och träpellets Vi har 3-4 lådor igång samtidigt på 4 katter

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

burmamys
1

Jag har en stor, öppen låda utan tak och en liten plastback utan tak, till mina två katter. Använder Cats best öko plus, som är krossad träpellets. Mjukt under tassarna, ekologiskt, 300% uppsugningsförmåga vilket gör det väldigt drygt, luktar svagt av trä, dammfritt. Både jag och katterna tycker det är toppen! 😃

leafea
1

Tack ska ni ha för era svar ☆★☆

grandma
0

Jag har två lådor till två katter. Båda utan tak för jag tycker det stinker mer, med tak,  för katten alltså.  Använder Pee wee träpellets som jag beställer från  Animail. De kör hem det till dörren så jag slipper kånka på de tunga säckarna.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Gelememos
1

Vi har två lådor till två katter. Båda har tak men vi har tagit bort luckorna på dem. Använder Compact care oparfymerad kattsand.

aloizias
1

Vi har peewee kattlådor som en kattlåda med vanlig sand https://www.kattkompaniet.nu/kattlada-tillbehor/peewee-ecohus-kattlada-svartantracitgra