SE*Kattrox D-kull
Såna sötnosar! 😍
Så söta! Den bakre till höger är väldigt lik vår Hubbe i uttrycket :)
Men åh! Otroligt söta! Jag kan ju inte ha den förrän i sommar ju.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Den och den. Jag är ledig i sommar och kan vara hemma 24/7 då kan jag ha hem mina katter och absolut inte nu.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Såna små sötnötter. 😍
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Visst är de det, jag är kär…
Det är tufft att vänta, jag vet! =/ Men nu har du gott om tid att förbereda och kolla upp allt. Och du vet redan vilka uppfödare du vill köpa från, det är ju jättebra! Om du vill ha något att sysselsätta sig med när längtan blir för stor kan jag rekommendera Jackson Galaxy, hans videor om katters beteende i serien "my cat from hell" är både lärorika och underhållande. =)
😂
Jag ska få hem "mat för en riktig katt" och plugga på innan. Jag har kollat upp möbler och t.o.m. kattvakter och kattpensionater. Läst massor om katter.
Sötnosar!
#8 så spännande! Menar du "mat för en riktig katt" av Matilda Eriksson på Paleocat?😎 Vore roligt att höra om det hon skrivit där stämmer med mina artiklar om barf (publicerade en nyss om kosttillskott för barf).