Ny här!
Hej! Ny här, har nyligen upptäckt Burman också. Gick med för att få veta mer om rasen och se vad som händer. En vacker dag hoppas jag på en Burma i huset såklart. ❤️ Berättade för sonen att det är en av de kelsjukaste katterna som finns och nu kräver han en Burma! 😸 Mvh Nina
Milestone ~ uppfödare av Guldhamster (svartbaserat & en del gulbaserat + dominant spot), registrerad i SHS.
www.instagram.com/milestonehamsters
www.facebook.com/milestonehamsters
Välkommen! Du kommer säkert att få info om både det ena och det andra. När tiden är mogen hittar du lättast ungar på Burmaklubbens hemsida www.burmaklubben.se En del uppfödare annonserar även här när de har kull.
Ilga
Välkommen
S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se
Välkommen till Burma iFokus! Stämmer verkligen att burmor är fantastiskt keliga och sociala katter! Jag köpte två st hösten 2014, jag kallar dem Simon och Saga och du kan hitta massor med inlägg om min vardag med dem här på Burma iFokus. Blev så förtjust att jag numera har en tredje busunge här som jag är fodervärd åt, som jag kallar Sindra. När de inte är upptagna med att "hjälpa" matte så busar de, eller så ligger de i en hög och tvättar varandra tills de somnar…😍

Jag har skrivit några artiklar om katters och särskilt då burmakatters ursprung, naturliga beteende, känslor och sociala liv, och intelligens och inlärning, som du hittar här på framsidan, och så två artiklar om barf (biologiskt anpassad rå föda). Fråga om det är något du undrar över!😉
Välkommen hit! Ja burman är en fantastisk katt och jag skulle förmodligen inte ha katt idag om jag inte hade träffat på en burma hos en väninna som var kattvakt. De är enormt beroendeframkallande och man vill bara ha fler. 🤪 😃
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Tack alla! Jag ska hålla koll på kattungar och omplaceringar. Vi har bara haft vår nuvarande katt i 3 veckor, hon är fortfarande ganska försiktig av sig så vi vill stärka vår relation lite till innan vi tar in en kattkompis till henne. Sen så! 😊
Milestone ~ uppfödare av Guldhamster (svartbaserat & en del gulbaserat + dominant spot), registrerad i SHS.
www.instagram.com/milestonehamsters
www.facebook.com/milestonehamsters
Klokt! Er katt nu måste bo in sig hos er och känna sig säker innan det blir tal om att skaffa en kompis. Bättre att vänta lite för länge än tvärtom. Blir det fel kan man aldrig vrida klockan tillbaka.
Lycka till i framtiden!