Sindra är 6 månader idag =)
Idag är Sindra 6 månader!😃 Hon är tuff och mysig, busig och snäll, full fart och så söt när hon sover…😍

Känns otroligt att hon redan varit här i (nästan) två månader, tiden går så fort och hon har verkligen travat in med enormt självförtroende och omedelbart charmat både tvåbenta och fyrbenta vänner!❤️

Minns ni den här bilden, från utställningen?

Endast två månader senare har hon gått upp ett halvt kilo, och blivit lite mjukare och silkigare i pälsen, och aningen mörkare.
Hon har lärt sig gå koppelpromenader,

…och blivit kompis med Simon som med öppna tassar och stor glädje har välkomnat henne i gemenskapen!

Och så har hon fått en jättebra lekkamrat och snäll storasyster i Saga.

…och såklart gjort en massa hyss, en del hyss gör hon bara ibland och vissa gör hon nästan dagligen! Som att klättra på dörrarna…

…och tugga på mini-penseérna,

Naturligtvis lyckas Sindra komma undan med allt hon gör, det går ju inte att bli arg på detta lilla charmtroll!❤️
Grattis Sindra på din sexmånaders dag!😃
Åh så fin! Fantastiskt färg. Grattis på 6-månaders dagen Sindra!
(Är tyvärr allergiker och tål bara en del fällfria djur. Men hade vi kunnat ha katt så hade burman varit ett toppkandidat till ras.)
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Grattis Sindra!
Oj, tiden går så fort, det betyder att Nell idag är 5 månader :). Det syns vad hon vuxit mycket på bilden från utställningen till nu. Nu börjar hon se lite vuxen ut.
#1 tack så mycket! ❤ (av de kattraser som finns tillhör burman de som fäller minimalt) #2 tack snälla! ❤
Grattis Sindra! 😍
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Tack grandma! 😃
Kul att allt går så bra. Hon är rätt busig har jag förstått.
Mamma Tida gratulerar också.
Ja visst är hon det! Tack så mycket! Pussa mamma Tida från oss 😍
Ååååååååååååååååååååååååååååååhh… Redan 6 månader och blir bara sötare och sötare… Och naturligtvis busigare!!😉😘😘 Skönt att Simon och Saga är så fina mot sin busiga lillasyster.. . Kul att se att hon är en riktig blomkatt!! Min första katt älskade oxå att äta upp blommorna på mina mini-penséer… De levde i och för sig till november även om jag aldrig fick se dem blomma…..
Har du någon koll på vad lilldamen väger nu för tiden? Pantteri väger runt 3,5 kilo redan, men han är hane också.
#8 Tack snälla!❤️ Haha ja mini-penseér verkar vara populärt hos flera katter! Hade ingen aning om det när jag köpte dem, bara att de var ätliga. Kanske borde smaka själv…?😉

#9 Ja här är det vägning varje söndag, och just idag vägde hon 2,79 kg. När hon kom till mig vägde hon 2,15 så hon har hunnit gå upp lite mer än ett halvt kilo. 🙂
Hon äter mer än Simon, som väger 5,8, och snart går hon om Saga, som väger ganska exakt 3 kg…
Såååå söt hon när hon ligger på vågen!!!❤
Att hon håller sig stilla på vågen är imponerande. Syskonen är inte stilla en sekund:)
Sindra är väldigt klipsk och har blivit en stjärna på klickerträning! 😉