Burma iFokus

Burma

Etikettutanför-ämnet
Läst 813 ggr
yrsahed
1

en dröm

jag har en dröm att alla vi som håller på med burmor ska kunna samarbeta.

undrar hur det var för ca 20-25 år sedan.

vi har mycket att lära av varandra

vi vill alla våra burmor det bästa. man behöver inte tycka lika men försöka uppföra oss trevligt mot varandra.

men nu är det för mycket skitsnack om varandra.

så här kommer en kram till ALLA. från en i mängden.

S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se

burmamys
2

Håller absolut med om att det är viktigt att alla vi som värnar om burmarasen hjälper varandra! 😃

Om det förekommit något negativt prat på senaste tiden så har jag missat det, jag tycker tvärtom att alla jag pratat med har varit positiva och trevliga.

Förhoppningsvis blir det allt fler som hittar till Burma iFokus så denna sida blir ett mer aktivt diskussionsforum för olika frågor, stora som små. Ett gemensamt diskussionsforum kan vara en god hjälp för att tillsammans främja och utveckla burmarasen!👍

Dimocarpus
1

#0, Jag håller också med att det är viktigt att vi ska hjälps åt att värna om katternas hälsa, särskilt burma i det här fallet och inte motarbeta varandra genom att dra massa egna slutsatser.

Men jag tror att för det första så kan det lätt uppstå missförstå via sociala medier. Bara en enkel kommentar kan ju tolkas på olika sätt. 

Ibland kan jag skriva spontana kommentarer via ett forum utan att tänka på hur andra uppfattar det och rätt som det är så får jag en respons (mindre trevlig) utan att jag faktiskt menade så. Det jag vill säga att det kan lätt uppstå missförstånd och precis som #1 tycker så känns det inte så farligt här alls. Jag tycker det är rätt god stämning överlag här. Hade det varit tvärtom så skulle jag nog inte stannat kvar å göra mina "spontana" kommentarer. Det vore väldigt jobbigt om de flesta här hade "taggarna utåt" å tänker negativt om varandra.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Coffeas
3

Jag är rätt säker på att vi alla är överrens om att vi vill Burman det allra bästa och att vi har mkt att lära av varandra även om alla inte kan samarbeta pga många olika skäl. Men här inne hoppas jag att stämningen kan fortsätta så pass bra som den är nu. Vad som händer utanför forumet kan vi tyvärr inte råda över.

yrsahed
0

håller med #3

S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se