Burma iFokus

Burma

Etikettkattprat-och-historier
Läst 754 ggr
burmamys
6

Vänskaplig brottningsmatch

Sindra älskar att retas med Simon, igår när de brottades på balkongen var jag på plats och dokumenterade all action!😉

"Skönt att mysa på balkongen och tvätta tassarna…"

"Oj nu kommer hon…"

"Yaaay nu tar jag dig!" "Aaargh lillskrutt tror du verkligen det?"

"Haha jag är mycket starkare än du tror!" "Du har inte en chans!"

"Kom igen då gubbe!" "Tror du att du rår på en panter som mig!?"

"Nu har jag dig snart gamla gubbe!" "Shit vad envis du var idag då!" 

"Haha nu fick jag dig!" "Rackars skitunge…"

"Ger du dig?" "Aldrig…"

"Ger du dig?" "Okej okej… aaaah jag dör, du vinner!"

"Sådär, nu kan jag chilla en stund till…"

"Näe nu ligger Simon och chillar igen, nu ska jag ta honom!"

"Haha jag fick dig!" "Din lilla skitunge…!"

"Jaha är hon inte nöjd än…?"

"Jag biter dig i baken om du inte ger dig!" "Jaja okej du får vara ifred nu!"

"Oroa dig inte matte, vi leker ju bara!" "Ja klart vi är vänner!"

Lägg märke till att Simon inte använde klorna en enda gång, och till och med låter Sindra vinna trots att han enkelt skulle kunna trycka ner henne om han ville. 

Visst är Simon snäll som ställer upp och brottas med busiga Sindra, precis som en snäll storebror ska!❤️

Dimocarpus
1

😃 Vad härliga de är! Trots att Simon är betydligt större så verkar han ju så snäll, låter Sindra busa lite. Kul att du delar med dig 😂

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
1

Tack så mycket!❤️ Ja både Simon och Saga är så snälla med Sindra, och nu hade jag turen att fånga en brottningsmatch i närbild…😉

Björksätter
1

Tur att Sindra har en snäll lekfarbro! Sindra har det lättare än Nell. Hubbe är inte så där snäll som Simon är, han låter henne inte vinna.

burmamys
0

Ja det är verkligen lyxigt för Sindra att Simon är sådär jättesnäll så hon nästan blir bortskämd! 😍