Saga är inte bara söt och snäll
Ett par dagar efter Simons drabbning med den hemska vipera lärkträdius kom Saga och hämtade mig till den fallna ormgrenen på balkongen och sa "Meeeh!" Mycket bestämt! Saga är du säker? Den var ju jätteläskig, det var bara Simon som vågade attackera den hemska ormen förra gången? "Meeeeh!" Okej. Så jag svingade grenen och Saga förvandlades på ett ögonblick från den söta, snälla varelse vi är vana vid här hemma till en blodtörstig och våldsam dödsmaskin!

Till slut dödade Saga ormen med ett kraftfullt bett!😡

Inspirerade av hennes kraftfulla attacker anslöt Sindra för att lära sig av storasyster!
"Jag vill också döda ormen!" "Ja men då kan du inte studsa omkring sådär, du måste fokusera på ormen förstår du väl!"

"Fokusera på ormen…." "Bra, försök nu!"

"Ta sats ordentligt." "Nuuuu!"

Sedan låg Sindra på marken och tittade så respektfullt på Saga.
"Saga jag visste inte att du var sådär modig!" "Nehej."

"Ja alltså jag menar du imponerade faktiskt!" "Vad bra! Menar du det?"

"Jag tror du är den modigaste blodtörstigaste storasystern någonsin och jag blev typ lite stolt faktiskt att du är min storasyster!" "Det var snällt sagt lilla vännen, jag lovar att försvara dig om det behövs!"

Tänk att Saga kan vara så tuff!😍
Älskar alla inlägg från er! Så himla roligt att följa katterna och deras äventyr. Väldigt modigt av Saga 😉
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
Tack så mycket! ❤❤❤
Vilka starka kvinnor det finns i ert hem 😃 Girl power!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Absolut! 😃