Simon älskar nya fåtöljen
Simon har verkligen gjort den nya fåtöljen till sin!😃

Han vilar där varje kväll, ibland riktigt länge. Saga försöker ibland hoppa upp och göra honom sällskap, men då brottas han med henne tills hon ger upp. I nya fåtöljen vill Simon ligga själv och bara mysa. Jag tror den är lagom stor och sådär jättemjuk för att han ska tycka den är bara för honom. 😉
De ligger gärna tillsammans i båda sofforna, precis som de gjorde i de gamla.

Möjligen är de mer förtjusta i nya tvåsitsen än den gamla (gråa), nu sitter de även på dagtid tillsammans med tassarna sammanflätade, som ett förälskat par! 😃

En kväll låg Simon själv i nya fåtöljen och kollade på tv, trots att det inte alls var naturprogram. Jag kollade på LochNess, en deckarserie på fyran. Saga låg hos mig, under filten och nära, så jag kunde klia henne under hakan. Jättemysigt! 😍
Simon låg alltså i fåtöljen och var riktigt uppmärksam. När det var lite läskiga scener, som när de hittade en död kropp, tittade han liksom från sidan och under lugg, som om han förstod precis vad som hände.

Min lilla fåtöljgubbe!❤️
De är så söta!❤️ Sindra är fortfarande i gästrummet. Alla är lugna och harmoniska nu, så det är inte lika jobbigt som det var i början, men det är klart jag hoppas att Sindra kommer att kunna acceptera de andra snart och slippa vara åtskilld från dem. Kolla hennes tråd "välkommen hem"!🙂
Tack vännen ❤️
Vad skönt att höra att det är lugnare hemma. Det är nog en tidsfråga innan de är helt vanliga igen. Fina bilder och Sindras mage 😃 Jag är så nyfiken på hur många hon får…. Kul med uppdateringar!
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Åh, mysgubbe… Min fåtölj är helig för min mysgumma, Linou. Nani är mer matta - och soffgubbe. Varför inte ensamrätt på fåtöljen liksom…. 😃
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.
Tack snälla!❤️ Ja det är skönt att alla är lugna och harmoniska.
Kul att Linou också är en fåtöljälskare!😃
Fotölj o fotölj… trögfattade tvåbeningar! Det är ju en TRON han som härskare äntligen har fått nu! Klart han inte tänker dela den regeringsmakten med någon om han inte behöver! 😸😉😂😍
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Hahaha…. ja, är man en alfa hane så är man va! 😃 Helt rätt#8
#8 Haha ja Tjeja du har ju helt rätt! 😃 Precis som Dimocarpus skriver så är det jag som tvåbening som varit lite trögfattad! 😉