Burma iFokus

Burma

Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 670 ggr
burmamys
1

Tips om föreläsning

Burmaklubben tycker det är viktigt att vi håller oss uppdaterade om katters hälsa, och jag instämmer helt! 😎

Nu har Perserkatten arrangerat en seminariedag om HCM och FIP. Dessa sjukdomar kan drabba alla katter, och därför ser jag det som ett gott tillfälle för alla kattälskare och särskilt uppfödare, att uppdatera sig inom området.

Seminariet om FIP och HCM genomförs den 29:e oktober kl.09.30-14.00 på Staffansgården i Knivsta.

Minst en medlem från Burmaklubbens styrelse kommer att närvara som publik, så om du vill komma dit tillsammans med någon burmavän, så kan du pm:a mig! Själv vet jag ännu inte om jag kan närvara, men jag tycker det låter som ett intressant seminarium.

Det kostar 200 kr att delta, kostnaden skickas till plusgiro 57 69 48-4 senast den 20:e oktober. Anmälan ska skickas till ivanhoe@spray.se.

Länk till info på Perser ifokus:

http://perser.ifokus.se/discussions/59c7889d8e0e744e13002085-seminarium-om-hcm-och-fip-2910?discussions-1

Dimocarpus
1

Bra tips, tyvärr är jag redan uppbokad. Hoppas burmaklubben vill arrangera fler träffar. Jag har inga emot att betala för föreläsningar.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

burmamys
1

Ja vi har ju medlemsträffen den 22:a oktober, bara några dagar efter detta. 😊 Förhoppningsvis blir det fler roliga händelser under våren sedan!

Dimocarpus
1

Jo… får hoppas fler vill joina. Jag menade fler träffar framöver. Hoppas vi ses 23/10 Burmamys! 😊

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Dimocarpus
0

Menade förstås 22/10, inte 23/10.

burmamys
0

Nu är seminariet fullbokat! Jag missar det men hoppas flera andra hunnit boka.