Burma iFokus

Burma

Etikettkattungeforum
Läst 1964 ggr
scotixus
0

En mage som växer....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hemma är det full rulle och på datorn ligger Fio och jäser sin magen, magen växer även om det känns som det stannat av lite nu. Hon är i dag 60 nu, så spänningen är stor, väntar och väntar….ska bli så spännande att se om det kommer några kattungar snart :)

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

bonneas
0

Oj vilken tjock smock Glad

scotixus
0

Ja, man kan inte direkt missta sig om att hon är dräktig Skrattande

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

scotixus
0

Dag 62, slemproppen gick igår…hon har lite förvärkar nu och då ikväll, väntar och väntar, hoppas på kattungar snart Glad

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

[MilleNottis]
0

Önskar er Lycka till!!! och att ni snart får mysa med små bebisar

scotixus
0

Det hoppas jag oxåGlad…men än händer det inget mera än att hon har smandragningar då och då, men snart borde det ju ta fart Glad

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

scotixus
0

Ja, nu börjar jag bli allt för förväntansfull…inga kattungar än heller, jag väntar och väntar…samandragningar har hon då och då, men inget har satt igång riktigt än

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

AllWeather-Katarina
0

Ja, jag väntar med spänning på att höra hur många det blivit. Det måste ju vara minst 5 så stor som hon är! jag håller alla tummar och tår!

scotixus
0

Ja, nu har det äntligen blivit kattungar, 5 stycken; 1 blå, 2 bruna och två lila/choklad….alla verkar må bra :)

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

AllWeather-Katarina
0

Skrattande Jättegrattis! Ja, lila eller choklad det var verkligen svårt tyckte jag…Så kul att det blev flera färger och att alla verkar må bra!

scotixus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tackar :)….Ja ibland tycker jag att det ser ut att vara olika färger på dem men ibland inte, verkar vara 4 pojkar och en tjej, en av de ljusa är minst och tjej…

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

AllWeather-Katarina
0

Så mysigt det ser ut! Mina två lila, som jag trodde var choklad, var också lite olika i färgen och är det fortfarande faktiskt. Jag tyckte det var svårt att se könen också. Det var bara min röda hane som var solklar!

Hur får du in bilden? Jag får bara in en liten variant uppe i hörnet via bifogad fil. Klistar du in bilden?

mvh

Katarina

bonneas
0

GRATTIS till bebbarn Glada

scotixus
0

Tack igen, för att få in bilden klickar du i knappen "visa bild direkt i inlägget" prova det så ska du se att den visar sig i sin helhet :)

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

[MilleNottis]
0

Åh grattis vad kul med 5 stycken bebbar, pussa mamma katt lite extra