Snart är det dags
Oj, vilken mage! Ska bli riktigt intressant att se vad som finns där inne…..:)

Ja, vill att de ska komma nuuu…
Jag förstår det….det är en enda lång väntan, men det kan ju inte vara allt för långt borta!
Hur går det, inte kommit några små än
??? Hoppas du slipper vänta länge till 

Nej, inga barn ännu, jag väntar o väntar…
Den som väntar på något gott…..
Hoppas det sätter igång snart nu….

Idag kom dem, fem underbara burmaungar. Kan bara bli choklad o lila och är väldigt lika i färgen än så länge, så i dagsläget är det svårt att säga vem som är vad. I alla fall ser det ut att vara tre honor o två hanar.
Hälsningar Eva
Grattis!! Vilken härlig hög!! 

Grattis, grattis! 5vildar, tur dom inte har hunnit bli så stora när allt julbpynt och bollarna ska upp…Förra julen när vi hade 5 vildar fick vi binda fast julgranen, men de var ju 12 veckor precis då.
Gratulerar till kullen! Härligt med flera burmakullar här i norr.
#9 Jo det där med att binda fast julgranen känner man ju till
. Jag hade en unge som brukade sova ovanpå en kvist i granen.

Tack, alla ni som gratulerat, ungarna växer och frodas. Färgerna är inte riktigt klara ännu, men det lutar åt att alla blir choklad. Namnen är i alla fall klara, jag döper mina ungar efter orter, städer eller delstater från världskartan och den här gången börjar det på bokstaven D. Honorna heter Globetrotter's Dakota, Daytona och Dominica och hanarna heter Denver och Dalton. Håller på att göra klart galleriet på hemsidan, kommer att publiceras inom kort.
Hälsningar Eva
Grattis till de små!!!!

Grattis till de små =) Underbart med kattungar =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Grattis till bebisarna:) så söta!

#12 #13 #14
Tack.
Ungarna är 1 vecka i morgon fredag och det ser ut som ögonen börjar öppna sig så smått.