Burma iFokus

Burma

Etikettkattprat-och-historier
Läst 1370 ggr
scotixus
0

Månadens katt??

Många andra iFokus sidor använder månadens katt, osv för att berätta om och visa upp sajtens medlemarnas katter. Jag vet inte riktigt hur vi ska gå till väga för att göra detta, om det nu är något vi vill ha på vår sida?

Tänkte att det kan ju vara ett trevligt sätt att lära känna varandra och våra katter. Ni får mer än gärna ge förslag på hur detta skulle gå till, och är det någon som är sugen på att presentera en av sina katter så skulle det ju vara väldigt trevligt :)

Så vad tycker ni?

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

[Yrsa-H]
0

Det låter som en bra idee.

Jag undrar om jag kan ge någon form av rabatt om man handlar handlar på min webbshop (eller här hemma hos oss).

Jag har erbjudet Sydkatten detta men det verkar som de inte är så intresserad av detta.

De har ett rabatt häfte som delas ut till alla medlemmar.

scotixus
0

Så….är det någon som skulle vilja presentera sin katt som månadens katt Januari, med lite bilder och information?? Vore ju trevligt om någon kände sig ha tid till detta :) Det behöver ju inte vara så mycket.Glad

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

scotixus
0

Ingen som är sugen på att presentera en av sina katter??

Vore väldigt roligt om någon ville bli först Glad

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

[Yrsa-H]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är GIP. IC Åsalunds Leto. En brun hona.

Hon har sin fin klänning på för att hon har precis blivit mamma till 4 underbara bäbisar Genom kejsarsnitt. Så slapp hon tratt.

Hon var en jätte bra mamma  men tyvärr kunde hon inte bära fram barn så efter nästa kull så blev hon kastrat.

Hon älskar mina vinterkänger och hämtar dem alltid och kallar på hjälp för att få upp dem i sängen. Men det får hon inte

Hon är en väldigt bestämd dam.

Är rädd för Hemglassbilens tutande. dörrklockans signal

och smällare så hon har inga roliga nyårsaftnar.

Gillar rock. Lördagstonfisken är veckanshöjdare tycker hon. Gillar att bita Alfredo i örat.

och är gift med huskatten Erik XVIII. De är ett riktigt kärlekspar ömse kärlek ömse bråk.

scotixus
0

Så bra, då har vi en Januari katt, då är det fritt fram för alla er andra att klura ut och skriva ihop något om en av era katter så vi har någon klar innan nästa månad Flört

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu